Hoi dames! 17 nov. was de 1e dag van m’n laatste menstruatie. Mijn cyclus is 30 dagen wat zou betekenen dat ik aankomende vrijdag weer ongesteld moet worden. Nu heb ik ‘geklust’ in mijn vruchtbare dagen. Ik heb afgelopen dagen getest met 2besure maar constant negatief. Vanmorgen kreeg ik ineens wat bloed met slijm.. als ik google kom ik op innestelingsbloed. Nu twijfel ik enorm of dit een eventuele zwangerschap is! Dus ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening en ervaring! liefs
Valt denk ik niks over te zeggen, kan ook zijn dat je menstruatie wat eerder start. Mocht het een innesteling zijn dan verwacht je over 2 a 3 dagen positief te testen. Zou dus over een paar dagen weer testen
Dankjewel! Het is lastig inderdaad. Ik ben alleen altijd regelmatig ongesteld en dit wijkt geen dag af.. zojuist vond ik ook weer een beetje roze slijm..
Dankjewel! Het is lastig inderdaad. Ik ben alleen altijd regelmatig ongesteld en dit wijkt geen dag af.. zojuist vond ik ook weer een beetje roze slijm..
Zou kunnen, je weet niet precies wanneer je eisprong is geweest en of je na 14d of minder normaal ongesteld wordt, dus het kan best dat je zeg 7dpo bent en een innestelingsbloeding hebt gespot. Ik hebt het 1x van de 6x meegemaakt met nog net geen 5dpo en toen was ik indd zwanger
Dat zou idd kunnen! Geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik houd alles bij via de app: Maya. Had jij toen ook lichte kramp in je buik?
Ik heb geen enkel symptoom opgeschreven in de app. De dag erna heb ik opgeschreven dat m'n borsten gevoelig waren. Dat was wel wat mij gelijk opviel, want normaal heb ik pas gevoelige borsten vlak voor ongi en niet zo vroeg al