Spannend! Ik duim voor je! Ik had helaas wel dat bij de ene iui poging de pregnyl eerder uit mijn urine was dan in de andere poging. Gewoon blijven testen en ik hoop voor je dat het mooi oploopt!!
Mijn tweede iui bleef inderdaad lang positief. Nu kan ik niet zeggen of dat komt door de pregnyl of omdat er gewoon een innesteling is geweest die niet door heeft gezet. Lastig te zeggen dus. Ik hoop voor jou dat je gewoon hartstikke zwanger bent!
Dat ziet er goed uit! Bij mij was pregnyl er dan ook al uit na zoveel dagen, dus ik ben wel positief over je test
Het streepje is zeker wel duidelijk zichtbaar, maar heb geen verstand van pregnyl... Heeel spannend! Ik hou je topic in de gaten
Bovenste van gister, onderste van vandaag genomen na ongeveer 6min. Duidelijker toch? Echter na 20 min opgedroogd vind ik hem lichter : Pff killing dit..
Ja maar nu die is opgedroogd is hij wel lichter dan de test van gister.. vrijdag nog maar eens testen
Bovenste van gister dus een dag ingedroogd. Onderste van net. Licht is ook beroerd, het is zo donker buiten! Maar wat vinden jullie ?
Het kan echt alle kanten op gaan nog, hè hebt nog zo weinig hcg in je urine dat je een echte oploop nog niet ziet . Morgen moet hij wel echt duidelijker zijn.
Ik zou nu idd vrijdag weer gaan testen. Dan moet je echt wel een oploop gaan zien! ik vind het streepje niet echt veel lichter dan gisteren. duim voor je.
Ik zie wel duidelijk verschil hoor. Wil je nog duidelijker verschil. Kan je het beste met je 2de urine testen. De ochtend urine is niet zo geconcentreerd daar zit al het drinken van gister avond nog bij. Ik vindt dit een mooie test en zoiezo na pregnyl 5000