Kruitvat testen drogen langzaam. Jou test van vandag zal straks wel donkerder worden dan die van gisteren. Spannend meid!
Ohh dames jullie geven me wel een beetje hoop! Vrijdag ga ik weer testen, officiële NOD. Spannend ! Heb er buikpijn van Pff Haha
Die Kruidvat testen verschillen tegenwoordig ook echt per test hoor.. had toen ook een hele lichte, deed ik later de ander uit dezelfde verpakking en die was een stuk donkerder! Ik vind hem als je kijkt Naar de “natte” test opgelopen, en om de dag testen geeft sowieso het duidelijkst resultaat qua oploop.
ooh @Eef92 wat spannend, me duimen draaien voor je en hopelijk vrijdag gewoon een heel mooi streepje.
Vrijdag ga ik weer testen Kan dit al met een CB wekenindicator ? Mijn vriend vind die streepjes maar niks Haha Anders haal ik morgen van de kv want ze zijn op
Ik zou beiden halen, dus kv’s en een CB met wekenindicator. En dan afhankelijk van hoe duidelijk het streepje op de kv vrijdag is beslissen om wel of niet ook de CB te doen
Goede tip. Gewoon urine bewaren dus ? Pff wat spannend allemaal! Heb nog nooit echt een positieve zw test gehad
Nou ja, bewaren.. gewoon de kv test doen en dan evt. na 5-10 min als de uitslag daarvan duidelijk is de CB doen met diezelfde urine Zenuwslopend zeg, ik ben echt héél benieuwd naar je test(en) vrijdag!
Oeh morgen testen met kV en CB, op een of andere manier voelt dat officiëler ! Stiekem heb ik vanmiddag al met een hele goedkope test van de op=op getest met middag urine na liters water Kon niet wachten Wij zijn het stiekem aan het geloven
Jaaa ook die van de op is op is mooi Ik ga niet meer wachten tot morgen (dan wou je nog testen toch) met feliciteren Ik geloof erin Heel erg dik gefeliciteerd en nu lekker goed groeien beeb