http://i68.tinypic.com/2ztk6ts.jpg Deze was van binnen tijd gister die van vandaag geen foto van lijkt me sws negatief maar dan weet k voor de volgende keer wel waar ik op moet letten
Omdat er indroogstreepjes ontstaan na 1 dag? Er staat niet voor niets een maximale afleestijd vermeld in de gebruiksaanwijzing. Snap sowieso niet waarom je testen zolang na afleestijd nog zou aflezen.
De nieuwsgierigheid ken ik wel, zelf ook vaak nog even m’n test ergens vandaan gevist om mezelf er nog even extra van te overtuigen dat er écht niets staat Maar inderdaad: er is zeker voor niets een maximale afleestijd genoemd, dus de testen onbetrouwbaar noemen omdat er een eeuwigheid later een streepje komt is absoluut niet terecht....
Nee meid ze zijn echt achteruit gegaan. Ik had 2 maanden gelezen een positieve action test ik dacht echt dat ik zwanger was. Je zag een lichtroze lijn en was echt even in shock! Ik doe er voor de zekerheid eentje van big bazaar en die bleef negatief. De volgende dag clear bleu en negatief. Toen begreep ik er helemaal niks meer van. 1 week later negatief weer en ongesteld. Gewoon vet vals positief! Ik hoor om me heen alleen slechte ervaringen en lees het hier ook vaker. Bij mijn vorige zwangerschap gebruikte ik ook actions en wit was wit en positief was positief en duidelijk al was het tuur met een roze streepje en indroogstrepen kwamen echt niet voor.. en echt heb echt veel testen van de action toen gedaan en altijd naar tevredenheid alleen de laatste keren en die tegenvaller van 2 maanden geleden..
hier precies hetzelfde verhaal, vette roze streep binnen afleestijd maar alle andere testen negatief. Nu was dat in ons geval niet heel erg want onze kinderwens is vervuld maar er zijn genoeg vrouwen met kinderwens die na het zien van zo'n test echt overtuigd zijn dat ze zwanger zijn. Echt schandalig eigenlijk
Hier ook een valse positieve test op mijn nod dag 1,5 week terug. Dus durf die eigenlijk ook niet meer te halen. Naar twijfel nou want zit inmiddels op dag 43 van me cyclus. En moet van huisarts om de 3/4 dagen een test doen als me menstruatie niet komt tot aan de datum dat me volgende menstruatie eigenlijk moet beginnen. En dat duurt nog zo’n 3 weken en heb geen zin om dure testen aan te schaffen. Kv 2v5 had ik ook een rare test laatst.
Wat een raar advies van je huisarts. Hij of zij kan op mn minst je bloed checken of daar iets met hcg in zit. Anders toch een duurdere test halen meid zo een clear blue. Ja Kv 2v5 las ik hier ook laatst iemand die een valse uitslag gaf positief. Bleek ze niet zwanger te zijn en een keer op viva.nl ook gelezen. Gewoon vet positief terwijl ze helemaal niet zwanger was. Echt vaag
Heb zelf al jaren de action gebruikt. Negatief was ook negatief. Nooit valse streepjes gehad bij deze testen . Nu waren ze al voor nod heel licht positief en liepen langzaam op. Ik heb het nu over de normale dus niet de early. Dus zo zie je weer ieder zijn ervaring.
Hier ook altijd de normale gebruikt, niet zwanger Omo wit zwanger wel een streepje binnen de afleestijd. @ts heb je nog opnieuw getest ?
Nee ik ga ervan uit dat ie negatief was.. we waren er ook totaal niet mee bezig maar t begint nu opeens wel te kriebelen dus niet meer expres om de eisprong heen vrijen nu.. spannende maand.. wie weet met een maandje weer van die vage testen Haha Wel eng omdat onze eerste nog geen anderhalf is dus mocht t raak zijn zal t een drukke tijd worden!
Toch nog even getest maar vind zo vaag ik zie wel een streep maar gewoon vaag ga nog steeds uit van negatief
Probeer eens een predictor early, als dit een zwanger streepje is, dan weet je het wel zeker met een predictor early