Indroogstreepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door palala, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Zijn dit nu de welbekende indroogstreepjes? ( tests van een dag oud action)

2. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Bovenste van gister onderste van vandaag

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Zag je niets binnen de afleestijd? In dat geval is mijn antwoord ja.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hier niks op.
    Maar als dit pas een dag later verscheen, dan zijn het 100% indrogers.

5. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    http://i68.tinypic.com/2ztk6ts.jpg
    Deze was van binnen tijd gister die van vandaag geen foto van lijkt me sws negatief maar dan weet k voor de volgende keer wel waar ik op moet letten

6. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik zie alleen links iets maar lijkt op mijn indroogstreepje.

palala vindt dit leuk.
  7. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Action is zo achteruit gegaan met die testen.

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Omdat er indroogstreepjes ontstaan na 1 dag? Er staat niet voor niets een maximale afleestijd vermeld in de gebruiksaanwijzing. Snap sowieso niet waarom je testen zolang na afleestijd nog zou aflezen.

Sado vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    De nieuwsgierigheid ken ik wel, zelf ook vaak nog even m’n test ergens vandaan gevist om mezelf er nog even extra van te overtuigen dat er écht niets staat :p

Maar inderdaad: er is zeker voor niets een maximale afleestijd genoemd, dus de testen onbetrouwbaar noemen omdat er een eeuwigheid later een streepje komt is absoluut niet terecht....

bozoe vindt dit leuk.
  10. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Nee meid ze zijn echt achteruit gegaan. Ik had 2 maanden gelezen een positieve action test ik dacht echt dat ik zwanger was. Je zag een lichtroze lijn en was echt even in shock! Ik doe er voor de zekerheid eentje van big bazaar en die bleef negatief. De volgende dag clear bleu en negatief. Toen begreep ik er helemaal niks meer van. 1 week later negatief weer en ongesteld. Gewoon vet vals positief! Ik hoor om me heen alleen slechte ervaringen en lees het hier ook vaker. Bij mijn vorige zwangerschap gebruikte ik ook actions en wit was wit en positief was positief en duidelijk al was het tuur met een roze streepje en indroogstrepen kwamen echt niet voor.. en echt heb echt veel testen van de action toen gedaan en altijd naar tevredenheid alleen de laatste keren en die tegenvaller van 2 maanden geleden..

11. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    hier precies hetzelfde verhaal, vette roze streep binnen afleestijd maar alle andere testen negatief. Nu was dat in ons geval niet heel erg want onze kinderwens is vervuld maar er zijn genoeg vrouwen met kinderwens die na het zien van zo'n test echt overtuigd zijn dat ze zwanger zijn. Echt schandalig eigenlijk

12. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Hier ook een valse positieve test op mijn nod dag 1,5 week terug. Dus durf die eigenlijk ook niet meer te halen.
    Naar twijfel nou want zit inmiddels op dag 43 van me cyclus. En moet van huisarts om de 3/4 dagen een test doen als me menstruatie niet komt tot aan de datum dat me volgende menstruatie eigenlijk moet beginnen.
    En dat duurt nog zo’n 3 weken en heb geen zin om dure testen aan te schaffen.
    Kv 2v5 had ik ook een rare test laatst.

13. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ja inderdaad dit dus. Lijkt me dus echt verschrikkelijk zoiets mee te moeten maken.

14. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Wat een raar advies van je huisarts. Hij of zij kan op mn minst je bloed checken of daar iets met hcg in zit. Anders toch een duurdere test halen meid zo een clear blue. Ja Kv 2v5 las ik hier ook laatst iemand die een valse uitslag gaf positief. Bleek ze niet zwanger te zijn en een keer op viva.nl ook gelezen. Gewoon vet positief terwijl ze helemaal niet zwanger was. Echt vaag

Miesje25 vindt dit leuk.
  15. jaeda

jaeda Actief lid

3 dec 2017
    238
    98
    28
    Heb zelf al jaren de action gebruikt. Negatief was ook negatief. Nooit valse streepjes gehad bij deze testen . Nu waren ze al voor nod heel licht positief en liepen langzaam op.
    Ik heb het nu over de normale dus niet de early.
    Dus zo zie je weer ieder zijn ervaring.

TigerAngel7 en Juwi vinden dit leuk.
  16. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier ook altijd de normale gebruikt, niet zwanger Omo wit zwanger wel een streepje binnen de afleestijd.

@ts heb je nog opnieuw getest ?

17. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Nee ik ga ervan uit dat ie negatief was..
    we waren er ook totaal niet mee bezig maar t begint nu opeens wel te kriebelen dus niet meer expres om de eisprong heen vrijen nu.. spannende maand.. wie weet met een maandje weer van die vage testen Haha
    Wel eng omdat onze eerste nog geen anderhalf is dus mocht t raak zijn zal t een drukke tijd worden!

18. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Toch nog even getest maar vind zo vaag ik zie wel een streep maar gewoon vaag ga nog steeds uit van negatief

Bijgevoegde bestanden:

19. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Probeer eens een predictor early, als dit een zwanger streepje is, dan weet je het wel zeker met een predictor early

20. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ik zie echt niks.

Deel Deze Pagina