Ik geloof mijn ogen nog niet helemaal, gister zakte mijn temperatuur en dat is nooit een goed teken geweest. Dus ik was al helemaal bezig met de volgende IUI.... Vanmorgen toch gemeten en was temperatuur weer omhoog... Toch maar een test gedaan, binnen drie minuten kwam er een streepje. Ik vind het zoooooooo onwerkelijk, dit had ik absoluut niet durven hopen. Eerste IUI gehad op vriendlief zijn verjaardag (hoe speciaal ), en nu maar hopen dat de testen mooi oplopen.
Ooh ja hoor! Duimen draaien hier ondertussen overuren voor onze dames hier! Ben benieuwd naar een volgend testje! Voorzichtig gefeliciteerd!
Wauw zonder pregnyl ziet het er prachtig uit. Hoop dat hij op gaat lopen. Duim voor je. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Dank jullie wel allemaal. Moet maar gewoon vertrouwen op mooie oplopers en dan over een paar dagen hopelijk een zwanger op de cb Ben zo benieuwd hoe vl gaat reageren. Wil hem het niet over de telefoon zeggen, dus word een lange dag om te wachten tot hij thuis is haha.
Ik zie hem! Hopen dat ze mooi oplopen en voor nu alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik duim voor je!