Dank jullie wel allemaal. Besef begint een heel klein beetje te komen dat ik waarschijnlijk toch echt zwanger ben. Vanmorgen weer een test gedaan en die is ook weer iets duidelijker.
Hij geloofde het eerst niet hahaha Zondag toen m'n temp zakte was mijn hoop verdwenen, dus was een beetje "depri". De volgende iui zou ik met hormonen krijgen en zag zo op tegen het spuiten, een aantal geplande dingen zouden daardoor niet door kunnen gaan ... Hij (ik ook niet hoor) had dus totaaaaal niet verwacht dat ik de dag erna ineens een tweede streepje zou piesen. Zijn gezicht was echt geweldig, wat nee? Echt? Meen je dat? Ohhh dat zou toch fantastisch zijn? Maar meen je het serieus? "Ja schat, kijk hier de test" Bedoel je dat tweede streepje daar, wat is die streep bij de C dan. (Mannen hahahaha) Rest van de avond heeft ie met een mega grijns op de bank gezeten Het moet echt bij ons beide nog een beetje landen, begint wel te komen hoor, maar het voelt zo onwerkelijk nog. Vrijdag wil ik de cb gaan doen, hopelijk dan ook een mooie zwanger in het schermpje.
Hahaha wat een geniale reactie van je vent. Jij bent echt wel zwanger hoor LVtje. Ik zeg mega proficiat!!!
Je bent hartstikke zwanger! Zo zag die van mij er ook uit op 12dpo. Kijk mn rijtje maar eens. Ik heb super goede hoop voor je!
Idd wel vergelijkbaar Colinn Hoop dat mijn rijtje net zo mooi wordt! Keek net weer even op de test van vanmorgen, die is nu wat gelig opgedroogd. Die van gister niet. Stom dat je dan meteen denkt dat de test dan vast niet goed is haha. Terwijl het streepje heel mooi is opgedroogd. Komt vast goed, de baby-inwording moet gewoon blijven plakken!
Wauw LVtje! Mooie test voor 12 dpo!!! Gefeliciteerd! Wat een mazzel je eerste IUI! Hoop voor je dat hij/zij blijft plakken! Geniet er lekker van met je man!
Hihi, ik heb m'n handtekening maar veranderd. Misschien helpt dat om het te geloven Dank jullie wel dames!
wow super duidelijke oploop Gefeliciteerd! Ook helemaaaal goed nieuws dat je niet hoeft te spuiten. Geniet van je zwangerschap!
Mooooi hoor!! Ben zo blij voor je! Cb digitaal met indivator zal nu al positief aangeven hoor jij bent gewoon echt hartstikke zwanger