Dank allemaal @Magnolia: leuk! Jij ook gefeliciteerd! Dan zal ik je vast ook gaan zien in een november mama topic Je loopt 1 dagje voor zo te zien. Zie in je handtekening dat je helaas 2x een mk hebt gehad, zal nu wel extra spannend zijn of niet? Duim dat deze gewoon blijft plakken.
wat een lieve reactie. Ja! Ik hoop dat we elkaar daar tegen komen. Zelf durf ik geen topic meer bij de zwanger clubs te starten. Nu zie ik steeds mijn augustus kindjes topic voorbij komen waar ik zelf niet meer kan meeschrijven. Confronterend as hell. En ja, ik vind het best spannend nu.
Kan ik me voorstellen, krijg je ook een extra vroege echo nu? Hier krijg ik een echo met 7 weken, dus niet zo heeel lang wachten. Vanmorgen voor de verandering maar getest, je kunt wel zeggen dat ze oplopen
Ze lopen heel mooi op! Ik krijg ook de 1e echo met 7 weken (en 1 dag omdat het niet anders kon haha). Vind het ondanks dat het wat eerder is nog veeeeeeel te lang duren haha
Haha, het liefste zou je meteen willen spieken natuurlijk. Het is ook zo spannend allemaal, en zie in jouw handtekening dat het bij jullie ook wel extra spannend zal zijn. Pfff, heftig hoor! Ik duim voor allemaal plakkers en dan mooie herfstkindjes
Nice!! En dat testen is herkenbaar! Ik voel me elke ochtend als een klein kind op eerste kerstdag, zo fijn om dat streepje weer te zien verschijnen.
Dank jullie wel allemaal Dat gevoel had ik nog niet hoor, vond het vanmorgen toch nog steeds spannend. Maar met zo'n streepjes is het gewoon heel duidelijk dus morgen zal vast iets minder spannend zijn. Tot wanneer wil jij doortesten? Ik denk dat ik er vrijdag mee stop, dan wil ik de cb doen en daarna is het klaar. (Denk ik haha) Ben zo bang dat ik me anders gek ga maken, dus vanaf vrijdag mag ik gewoon proberen zo ontspannen mogelijk nagels te bijten tot de eerste echo
Oh zo herkenbaar! Ja, ik maak me ook elke morgen zorgen dat het één grote mindf#ck is en er geen streepje komt maar als je hem dan ziet verschijnen! oh. Kerst valt vroeg dit jaar! De eerste CB heb ik al gedaan. er zitten er twee in een pakje. kon het niet laten. Die tweede doe ik denk ik eind volgende week, ik heb nog nooit 2-3 op die testen zien staan. Ik heb nog vier testen liggen. Ik denk dat ik ook tot vrijdag test en dan alleen als ik echt even die bevestiging nodig heb pas weer één. En die eerste echo.... oh wat is dat ver weg! Ik ga pas volgende week de verloskundige bellen denk ik. Waarschijnlijk dinsdag. Dan geef ik me ook gelijk weer op voor mvm. Even een weekje wennen aan het idee. Heb jij de verloskundige al gebeld? Of in jouw geval de gyn waarschijnlijk. Heb je al een datum?
Nee, die bel ik vrijdag denk ik. Dan de eerste echo inplannen, en even navragen of ik me ook alvast kan aanmelden bij de vk zodat de intake gepland kan worden. Mvm ga ik me dan ook maar meteen voor aanmelden, als ik dan toch aan het plannen ben
Dank dank dank De eennalaatste testfoto, na morgen stop ik ermee hoor. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ze hier spam