voor het eerst ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eviiii, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hallo allemaal,

Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden dus ik dacht ik ga maar eens ovulatie testen gebruiken. Nu dacht ik maandagavond ineens na een heel rare ongi laat ik eens een ovu testje doen. Tot mijn verbazing stond er een heel licht streepje.. heb er nu 3 gedaan en ze worden helaas steeds lichter. Heb begrepen dat ik dus mijn lhpiek heb gehad. Vermoedelijk zondagavond dan? We hebben maandagavond en dinsdagavond geklust. Wat denken jullie, zou er een kans inzitten dat mn ei toch nog bevrucht is? Ik hoop het zo!:(

Liefs evi

Ps foto lukt niet vanaf mn mobiel.. kan dat niet? Ik maak morgen even een foto ervan met mn camera en zet hem dan wel op de computer. .

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Een licht streepje is niet positief. De streepjes moeten even donker zijn.
    Heb je die 3 op 1 dag gedaan of allemaal op dezelfde.
    Weet je ongeveer wanneer je ei moet komen?

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Weet er niet heel veel van, ik ga ook deze maand er mee beginnen maar dat weet ik zeker.
    Je kunt ook beter een tijdje alles bij houden en dan kun je heel duidelijk de piek zien als je de staafjes onder elkaar legt.

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    ik ga nu naar ronde 9.
    ik had 1 februari ongi moeten worden, werd het pas de 11de, maar het was ook geen helder bloed maar allemaal oud bloed en heel weinig. Dit duurde erg lang, de 24ste was het echt allemaal weg. dus ik dacht 25 februari s avonds goh ik zal eens een ovutestje doen. zie de fotootjes. Dan is dat dus misschien niet mn ongi geweest? waarschijnlijk is mn ei zondag geweest dan. Na het klussen op maandagavond bloedde ik weer wat. vindt het zo moeilijk nu. wordt ik over twee weken nou toch dan ongesteld? want hoe kan ie anders positief aangeven? naja het is dan geen knaller maar wel bewijs dat mn ei is geweest. En als er een streepje staat dan ben je na je ei nog 24 tot 48 uur vruchtbaar toch? dus dan kan het klussen maandag toch nog geholpen hebben?
    mn cyclussen zijn ook erg lang altijd.. wisselt van 42, 40, 41, 51 dagen..

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Op de foto is helaas geen positieve test. :( Of nog even doortesten of hij is idd toch al geweest.

Als je ei is geweest wordt je waarschijnlijk ongi na ongeveer 2 weken. kan ook iets langer duren of wat kort. Dat 10 tot 18 dagen. verschilt per vrouw.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Een streepje heb je altijd omdat er altijd lh in je lichaam zit

Soms is het streepje iets donkerder dan anders ligt er maar net aan hoe geconcentreerd het is

Ik zou nog even door testen als ik jou was

Als je ei al geweest is komt je ongi over ongeveer ong 2 weken

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    nee inderdaad.. hij is niet donker genoeg he :(
    Maargoed, nu afwachten of ik ongi wordt dan over twee weken, zou mij benieuwen. geeft wel wat meer duidelijkheid, al begrijp ik niet wat nu dan dat oude bloed was.. wat zit een lichaam toch raar in elkaar... :(

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    oke dank je voor de tip, dan blijf ik toch even nog door testen... vrees alleen dat ie lichter wordt cq verdwijnt omdat de twee onderste al lichter zijn dan de bovenste..

9. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Dat hoeft niet uit te maken hoor met testen, heeft ook te maken met hoeveel je gedronken hebt. In t ziekenhuis zeiden ze om de 12 uur testen, dan mis je hem ook niet. Als je zon lange cyclus hebt kan je ei wel pas komen in de dag 28 of nog later. Soms is je lf fase ook korter. dan wordt je eerder ongesteld. Succes hoor! Tip, gewoon om de dag sex tot je ongesteld wordt...hou dat maar eens een paar maanden vol. Hou je slijm in de gaten ook (klinkt lekker ahum!) :)

10. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    ja dat klussen komt goed.. doen het nu elke dag of om de dag.. ik wil hem echt niet missen.. nu alweer ronde 9, lijkt zo'n eeuwigheid al.. en dan van die lange cyclussen. ben erg benieuwd of er nog een streepje komt te staan een deze dagen en of ie donkerder wordt etc, is maar uitproberen, de eerste maand ;)

11. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Evi, onze cyclus is ongeveer tegelijk begonnen. De mijne op 14 feb, maar heb dan ook een cyclus tussen 25-28 dagen en zo ziet mijn rijtje eruit (ongeveer op dezelfde dagen getest als jij). Ik denk dat je beter nog door kunt test en dat jouw eisprong veel later zal zijn bij een langere cyclus. In de bijsluiter staat ook op welke dag je het beste kunt beginnen met testen bij een bepaalde cyclusduur.

12. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Dank je wel lief van je voorbeeld rijtje! ! Ik blijf testen!:)

13. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oke, succes! :D

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik had gisteravond ineens heel helder slijm! Waar je draden van kan trekken zeg maar , dat lijkt me ook goed teken toch?!:)

Deel Deze Pagina