Hij lijkt wel heel licht opgelopen te zijn als je hem vergelijkt met eergisteren.. Ik had 1,5 week terug hetzelfde met de testen en toen een kleine week later ging ik bloeden. Heb dinsdag voor de zekerheid een controle echo. Zou ook de verloskundige morgen bellen en vragen of je voor een vroege echo mag om te kijken hoe het er voor staat.
Dit is dan wel weer een mooie oploop. Ik ben bang dat een echo niet veel zal uithalen.. bloedprikken op HCG heb je meer aan denk ik.
Als je deze oploop een week geleden had gehad, was dat super geweest. Morgen maar bellen en echt aandringen op die echo. Je bent nu 17 dpo?
Met 5 weken moet je bij een goede zwangerschap minimaal een zwangerschapsring in de baarmoeder zien. Echo kan wel degelijk dan zien of het in de baarmoeder zit. Juist bij veel bloedverlies, lichtere testen voor het termijn is het niet verkeerd om extra vroeg te kijken. Kan een hoop ellende voorkomen. Of iig voor de 6 weken een echo.
Weet je 100% zeker dat je ovulatie op die dag was? Misschien was hij toch iets later? Dat zou de oploop maar nog geen knaller kunnen verklaren…
Di-avond 21 feb en 22 feb positieve ovulatietest. 23e niet meer. Dus denk uiterlijk de 24e eisprong. Naar mijn idee kan ik dan nu op z'n minst ver 16 dpo zijn toch? Van eerdere zwangerschappen weet ik ook dat ik vrij laat positief testte, maar nooit in combi met bloedverlies.
Ja 16, 17 dpo. Maar qua tijd test je al bijna een week positief. Veel bloedverlies is wel een signaal om vroege echo te krijgen. Laat je vooral niet afschepen. Zou echt uiterlijk met 6 weken echo willen.
Vanochtend overleg met vk gehad. Zegt dat het nog 2 kanten op kan. Als de testen vrijdag nog minstens net zo positief zijn, dan terugbellen en krijg ik een echo. Ik zou dan volgens mijn eigen berekening 5 weken en 2 dagen zijn.
Kv loopt langzaam op. Morgen doe ik weer een cb met wekenindicator. Die was zaterdag 1-2, dan zou die morgen naar mijn idee 2-3 moeten/kunnen zijn... Vk zegt gewoon niet te testen tot vrijdag, maar dat houd ik nooit vol. Voel me verder prima, rechtsonder beetje gevoelige, zeurderige buik. Maar niet echt pijnlijk oid. Dit houd ik in de gaten.