Goed om het in de gaten te houden, je bent natuurlijk ook extra alert op alles wat je voelt nu. En een vk heeft makkelijk praten maar ik snap het volledig dat je niet gewoon kunt afwachten. Veel succes met afwachten, de week kan vast niet snel genoeg voor je gaan.
Test v vandaag.... ben denk ik nu 4+4, 4+5 zoiets. Is ie niet te licht voor dit termijn? ik weet dat het niks zegt. Maar dit hele wachten is echt killing.
Ik spam jullie hier maar, want moet het toch ergens kwijt. Cb vanochrend: zwanger 2-3. Als je naar deze oploop kijkt (donderdag nog niet zwanger, zaterdag 1-2 en vandaag 2-3) dan lijkt dat wel weer een normale oploop? Was ik niet 'ongesteld' geweest en had ik geen last v zeurende buik gehad, dan was ik hierdoor volledig gerustgesteld. Enige wat ik nu denk: er zit ergens iets fout te groeien!!
@EverAfter ik vind het lastig om een uitspraak te doen. Het is duidelijk dat je hcg oploopt maar wat je al zegt, er kloppen bepaalde dingen ook niet. Ik denk echt dat alleen een vroege echo iets meer kan zeggen, het is niet overduidelijk het een of het ander. Hier is het nooit goed afgelopen met bloedverlies en traag oplopende testen, maar ik weet dat er hier ook dames zijn waarbij het wel goed is gegaan. Houd hoop en plan de echo in! ❤️
Ik zou eerlijk gezegd ook hoop houden. Je testen lopen op en ik en andere om me heen hebben ook rond nod bruinverlies of zelfs bloedverlies gehad. Late innesteling Dus als ze zo blijven oplopen zou ik toch proberen vertrouwen te hebben in je lijf
Ja, hier meerdere keren rond 5 weken een echo gehad. Bij de goede zwangerschappen duidelijk een vruchtzakje met dooiertje zichtbaar. Bij de 3 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen alleen verdikt slijmvlies. Bij het lege vruchtzakje dachten ze eerst weer aan een bbz, dik slijmvlies maar geen vruchtzak. Uiteindelijk met 6 weken toen toch een vruchtzakje gezien in de baarmoeder maar bleek met 7.4 leeg te zijn. Ik heb een foto van mijn echo toegevoegd, meer dan dit zie je nog niet.
Ziet er goed uit hoor. Ik heb ook vroeg in de zwangerschap helderrood bloedverlies gehad. Eng maar bleek toch prima te zitten. Hoop het voor jou ook
Hier met 5+3 een echo gehad bij onze zoon. Er was een vruchtzakje te zien met enkel één stipje (geen dooierzak, laat staan embryo). Termijn stond vast vanwege IVF. Mijn zoon ligt nu naast mij te kraaien. Hoop op goed nieuws!
Vraag me ook af hoe ik moet rekenen. Aanstaande vrijdag een echo. Ben ik dan precies 5 weken zwanger, want 10 feb 1e dag laatste menstruatie? Of ben ik dan net iets langer, want dan 21 of 22 dagen dpo?
Je rekent vanaf je eisprong. 14 dagen na je eisprong ben je 4 weken zwanger. 22 dpo is 5+1 als ik goed reken