11dpo tuurtest? Ook bruinverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door EverAfter, 6 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Heel veel succes morgen. Hopelijk mooi nieuws.

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Succes morgen!!

3. Annnelies88

27 jan 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Succes vandaag! ❤️

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Succes vandaag!

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ben heel benieuwd!

6. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Update:

Uiteindelijk gisteren al voor echo en bloedprikken doorgestuurd naar het ziekenhuis, omdat m'n buikpijnklachten aan 1 kant toenamen.
    HCG 371. Dit is naar mijn idee niet bepaald hoog, maar omdat het de eerste keer prikken was., niet veel van te zeggen.
    Op de echo niets te zien. Niet in de baarmoeder, ook niet er buiten.
    Morgen terug voor herhaling van bovenstaande. Weinig hoop dat dit nog gaat leiden tot een goede zwangerschap eerlijk gezegd. Hoop op dit moment vooral dat ze niks erbuiten gaan vinden.
    Mijn eigen test van vanochtend was voor het eerst wat lichter dan eerdere dagen. Heel gek. Maar op dit moment hoop ik maar dat dit betekent dat m'n lichaam het toch vanzelf oplost.
    Laat jullie morgen weer wat weten

7. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig @EverAfter, niet de uitkomst die je graag wil. Mogelijk is je hcg wel spontaan aan het dalen als de test nu lichter is. Hoe rot het ook is, waarschijnlijk is dat wel het beste in deze situatie. Zo te lezen volgen ze je goed op. Veel sterkte!

Suzi98 vindt dit leuk.
  8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat is niet waar je op hoopte.. wat verdrietig. Sterkte!

9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Sterkte :(

In dit geval gelukkig dat je hcg zo laag is met een lege baarmoeder. Ik hoop met je mee dat je lichaam dit zelf oplost ook. Dan heb je wel een einde aan de onzekerheid. Nogmaals, veel sterkte. Jammer dat dit geen vitale zwangerschap is :(

11. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat verdrietig :(!

Succes vandaag weer, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!

12. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Vandaag bloedprikken en een echo.
    Maar omdat m'n waarde zo 'goed' gedaald was; nu nog 83 tov 371 nog geen 48 uur geleden, was een echo niet nodig. Op zich fijn natuurlijk, want m'n lichaam lost het blijkbaar zelf op.
    Alleen ik blijf me nu afvragen...was dit nou toch een miskraam of zat er ergens buiten de baarmoeder iets? Maandag nog 1x prikken en als het dan helemaal gedaald is, sluiten we dit hoofdstuk snel!

13. Lisawesterveldd

18 mrt 2023
    5
    2
    3
    Vrouw
    Hoi iedereen!

Ik had een vraagje, ik heb nu langer dan een jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen omdat ik klaar was met al die hormonen, nu deden mijn vriend en ik voor het zingen de kerk uit en dit is dus een jaar goed gegaan. Nu is het een dag na mijn eisprong “mis gegaan” en kreeg ik zes dagen na mijn eisprong menstruatie achtige krampen in m’n onderbuik wat doorliep naar m’n schaambeen, pijn in m’n onderrug en erg moe. Ik ben niet bezig met zwanger raken dus dit zijn geen kwaaltjes die tussen m’n oren zitten. Nou moet ik dinsdag ongesteld worden maar omdat ik gek werd van die kwaaltjes heb ik een Early test gegaan vanochtend en deze was dik positief. Binnen niet eens 1 minuut stond er een dikke streep. Nu word ik helemaal gek van die twijfelachtige gevoelens omdat k op dit forum veel lees dat Early testen niet te vertrouwen zijn.. wat denken jullie hier van? .

Xx

Bijgevoegde bestanden:

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Dat zul je idd niet weten. Wel super dat je lichaam het zelf afbreekt. Hoe verdrietig ook, die onzekerheid is zo slopend. Nu heb je zekerheid. Sterkte!

15. Chanan82

Chanan82 Bekend lid

21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Hoi Lisa, ik zie dat je nieuw bent. Je zet deze vraag over een andere vraag van een ander lid. Het is handiger als je een eigen onderwerp start ga daarvoor hiernaartoe
    https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/ovulatie-en-zwangerschapstesten/

En zie plaatje hieronder
    4CDD4B94-0312-4F8B-9AAB-64089D1636C1.jpeg
    en als ik je test zo zie ben je inderdaad zwanger. Als je de test niet vertrouwd zou je een cb digital kunnen doen. Dan staan de woorden er ook. Ik hoop dat ondanks dat het niet gepland is het wel welkom is.
    Als dat zo is gefeliciteerd.

Gowiie80, Dubbelgeluk en Suzi98 vinden dit leuk.
  16. Chanan82

Chanan82 Bekend lid

21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je daar nooit meer te weten komt. Ontzettend naar dat het zo gegaan is maar fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Sterkte.

17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
  18. Lisawesterveldd

18 mrt 2023
    5
    2
    3
    Vrouw
    Hoi hoi, ja ik zag het inderdaad. Probeerde het al te verwijderen maar ik zag niet waar. Dankjewel voor de tip dan weet k vanaf nu hoe ik dat moet doen! :)

Chanan82 vindt dit leuk.
  19. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Jammer, EverAfter! Zal moeilijk zijn om te achterhalen of het iets was of niet helaas. Hopelijk binnenkort meer geluk! <3

20. Mamavanvlinder200

Mamavanvlinder200 Actief lid

9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Ik heb ook zoiets meegemaakt. Ze leken iets te zien in mijn eileider maar ook weer niet. In de baarmoeder zagen ze niets. Ik moest om de twee dagen komen en bij acute pijn meteen bellen. Hcg waarde daalde, maar niet snel. Uiteindelijk ongesteld geworden en ik weet nog steeds niet wat het is geweest. Misschien een biochemische zwangerschap?

Deel Deze Pagina