O sorry, niet naar je handtekening gekeken🙈. Zou over 2 dagen nog een keer testen. Die van mij begonnen ook zo licht. Ik zie namelijk wel wat.
Ik heb wel op cd 19 een dag of 5 bruinverlies gehad was heel weinig maar een inlegkruisje vol heel raar als er een aantal hem zien dan ben ik toch niet gek aan het worden
Ik zie wel in de verte vormen van ee lijn maar vind m nog niet overtuigend. Zou, als t zo is, wel moeten oplopen met 2 dagen. Ben benieuwd hoop t voor je
ik zie, als ik mijn scherm kantel, een streepje...maar hij lijkt heel dun en niet roze. Hopelijk over een paar dagen een duidelijker streepje
ik zie geen duidelijk streepje, misschien overmorgen nog een keer een test doen? Hopelijk is het raak!
Ik zie wel wat, maar als jij cd19 een evt bloeding hebt gehad, dan heb je een hele vroege eisprong gehad voor een evt innestelingsbloeding. Maar zou ook kunnen dat deze kv op je eisprong reageert. Of het is inderdaad een prille zwangerschap, maar dan zou je over 2 dagen een duidelijkere test moeten hebben .
Ik heb toen naar mijn gynecoloog gebeld omdat het inderdaad naar mijn doen lang duurde, ze dacht toen aan een ovulatiebloeding. Wanneer kan ik best weer een test doen? Morgen?
Lastig, Ik zie heel vaag iets, maar meestal zijn ze in het echt duidelijker. Maar als je al op cd 42 zit, zou je wel pas laat positief testen. En zo'n lange cyclus heb je nog niet eerder gehad als ik het goed begrijp toch? Maar als je bloeding toch een lichte menstruatie geweest is zou je nu op cd 21 zitten... Met een cyclus van ongeveer 27 dagen, zou je dan 8/9 dpo zijn en dan zou zo'n lichte test wel weer kunnen. Je zou morgenochtend kunnen testen, hopelijk dan een duidelijkere...