Hee meid. Na hoeveel minuten heb je de foto genomen? Hij wordt nml na een kwartier half uur duidelijker hè. En bij licht van lampen vind ik t ook altijd lastig fotograferen. Heb je je ei zeker 12 dagen geleden gehad?
Had een positieve Ovu test op 4januari... De foto is na 10 a 15 min gemaakt. Zal zo even bij goed daglicht doen.
Dan ben je nog geen 12 dpo meid! Ik had 2 januari een positieve ovulatietest, 's avonds om 20.00u dus ik ga dan uit van mijn eisprong op 3 januari (maar t kan ook 4 zijn) Jouwe is dan gesprongen op 5 of 6 januari, dus dat zou betekenen dat je nu 9 of 10 dpo bent.
Joh! Wat naar zeg dat het allemaal niet zo wil. Knap dat jullie zo blijven proberen!! Had je toevallig nog weer getest??
helemaal mee eens met mommy! En voor de termijn waar jij (TS) zit is dit een prima streepje hoor meis. Hopelijk wordt ie snel wat duidelijker zodat ook jij wat zekerder bent van het streepje
Ik zie wel een licht streepje Meid!!!!!morgen zal hij donkerder zijn!!!!! Super leuk voor je zeg,😍 Mijne was nog steeds helemaal wit😟😔😟😔
Jippiiiiieeeee gefeliciteerd Meid!!!!!!! Zo blij voor je ☺️☺️💋 Bij mij helemaal wit!!!!!!! Jou weekend kan niet meer stuk 🌹
Dankjewel meid!! Begroot met wel voor jou dat de test weer wit is😞 Hopelijk mogen jullie ook ooit een mooi wondertje krijgen😘