11e ronde... weer geen geluk voor ons

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavanlois, 6 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Engelengeduld it is

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik heb pas na het weekend tijd, maar wil het dan wel doen hoor. Als er iemand is die eerder kan, dan graag!

Spannend MamavanLois! Zou toch te gek zijn als het toch raak is!

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat heftig zeg! Hopelijk valt het enorm mee en is de volgende test beter!

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@ hier:

Ik heb al dagen krampen alsof ik in de zwaarste dagen van mn menstruatie zit. Alleen geen bloedverlies. Ook steken vanonder en af en toe links en recht prikjes ter hoogte van mn eierstokken. Dit heb ik een paar keer eerder gehad, maar werd toen vroeger ongesteld. Nu nog niets. Baal gewoon van de hoop die ik nu voel! Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden. Lang wachten vind ik niet erg. Zo lang wacht ik nog niets eens. Maar die onzekerheid of er iets aan de hand is. Daar wordt ik zooooo onzeker van!! :(

De huisarts zei vanwege die krampen vanaf zes dagen voor nod: endometriose! Dat blijft nu in mn hoofd zeuren. Voor de spiraal namelijk nooit last van gehad. Zou het spiraaltje iets beschadigd kunnen hebben?

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Meiden ik heb een topic aangemaakt onder zwanger worden clubs: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/engelengeduld.657480/

Dames de het fijn vinden om mee te schrijven ik zou zeggen kom er ook bij! Moeten nog even nadenken over een lijstje, weet niet wie daar goed in is? En misschien een minimale tijd dat iemand al aan het proberen is?

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ha meiden, ik zou ook graag mee willen kletsen, of is dit clubje alleen bedoeld voor dames die voor een tweede bezig zijn? Mijn vriend en ik zijn nu een jaar onderweg voor onze eerste... Dankzij een hormoonpompje heb ik prachtige cyclussen (door een aangeboren afwijking aan mijn hersenen heb ik geen natuurlijke cyclus, dus mijn vriend en ik wisten al dat we op het ziekenhuis waren aangewezen voor onze kinderwens). Ook het zaad van mijn vriend is in orde. Toch blijft een (gezonde) zwangerschap uit. Ik merk dat de reguliere NOD-clubjes me langzaam beginnen te irriteren, omdat het te vaak voorkomt dat meiden al binnen één ronde zwanger zijn. Dat vind ik frustrerend, dus ik begin die clubjes een beetje te vermijden. Toch zou ik het fijn vinden om met lotgenoten te praten. Laat maar weten of er nog plek is :). Liefs!

Upke2 vindt dit leuk.
  7. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
  8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Hé, wat leuk! @Littlegirl1989 Nou ja, leuk is een groot woord. Maar je snapt me.

Littlegirl1989 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina