Sommige mensen moeten even de moeite nemen het hele topic te lezen... Geen gefeliciteerd, het is weet mis gegaan bij haar...
Ja hier, 12e vage bijna niet te zien op dag 32/33, dat was te licht, dag 38 toch ongesteld geworden. Ondertussen lijkt het een beetje een slechte film, kan toch niet, had zo gehoopt op een blijvend (zomer)kindje. De laatste.... Het kan nooit normaal daar was ik nu wel achter. Voor verdere testen heb ik de mogelijkheid niet, mn man is (vooral door de week) veel weg, ik zit met 2 kinderen en dan met openbaar vervoer naar België, daar heb ik geen fut meer voor. Bloedonderzoeken waren goed, echo baarmoeder ook en ik heb 2 (gezonde) meiden, eerste zwangerschap en de middelste. Dus of het domme pech is, of iets op de chromosoom... Ze hebben de theorie dat ik te vruchtbaar ben, mijn lichaam wil alles innestelen daar waar andere het al gelijk afstoten. Mijn selectieprocedure of een kindje levensvatbaar is, is te laat. Dat is het enige zinnige wat ik heb. Chromosoom onderzoek heb ik (nog) niet gedaan, dit omdat er maat bij 3% wat uit komt waarvan de meeste niet fatale afwijking. En we gaan geen ivf doen. Ik ben al zolang een kijkdoos, daar heb ik geen zin in. Als er een afwijking is. Dan is deze alleen weg te nemen door selectie en ivf.
En ja hoor, weer positief, geheel onverwacht met middag urine, gewoon een streep, zonder tuur.... Echt ben van het padje, eigenlijk heb ik alle keren gelijk ow dat wordt positief, nu gekscherend een test, dag 29 en ja hoor. Nu weer afwachten. Laatste ongi was 10 op 11 december. We wachten weer af. Het is een goede test en eigenlijk heb ik er ook niet echt heel negatief gevoel bij.
Meijtje, ik hoop zo dat het deze keer goed gaat komen. Dat het geluk een keer aan jullie zijde is. Ik duim voor jullie. I.i.g. gefeliciteerd met je test.
Dat zou fantastisch zijn! Mijn eerste is van september en toen testte ik ook rond deze tijd positief. September kindjes zijn top en vooral als ze hopelijk in jullie geval LUCKY nummer 13 zijn Mag je al snel voor een echo?
Dank jullie meiden, Soulfood, ik mag zelf kiezen wanneer ik voor een echo wil. (het enige voordeel van zoveel missers) ik kijk aan de hand van m'n man zijn rooster wanneer het wordt, meestal plan als ik ruim 6 weken of begin 7 weken ben. Dan om de week en bij twijfel elke week. Maar eerst morgen een gewone digitale test halen kijken wat ochtend urine doet... Dat duurt nog een dag langer... Van alle zwangerschappen vind ik deze onwerkelijk. september kindje, zou het me gegund zijn <3
Dank je ben zo benieuwd of er wat zit en het hartje gaat kloppen en uitgroeit tot een wonderlijk kindje. Nog even wachten, zo spannend!