Gisteren een test gedaan, en ja hoor: ZWANGER! Wat zijn we blij En wat bijzonder om nu voor de tweede keer spontaan en vlot zwanger te mogen worden, zeker als je leest en hoort over mensen met jarenlange en moeizame trajecten. Is er een clubje om bij aan te sluiten met meiden die ongeveer even ver zijn?
Hallo Ladybird en Niveah! GEFELICITEERD!!!! Wij hadden maandagmorgen een positieve test Zo blij, maar ook zo onwerkelijk! Vind het ook leuk om met meer dames te kletsen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het snel gelukt is! We hebben een groepje uitgerekend 16 mei tm 31 mei. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/16-t-m-31-mei-2018-♡♡.663063/page-7#post-20943182 Mocht je het leuk vinden ben je van harte welkom om mee te kletsen! Geldt uiteraard ook voor de rest!
Bedankt meiden! En jullie ook heel erg gefeliciteerd natuurlijk Leuk NurseKel, ik zal eens een kijkje nemen daar! Op de een of andere manier ben ik wel veel banger dat het mis gaat (bijv. miskraam) ten opzichte van mijn vorige zwangerschap. Herkennen jullie dat?
Dat herken ik ook! Bij de eerste totaal geen onzekerheid. Nu wel. Misschien ook omdat ik vorig jaar mk gehad heb..
Hoe voelen jullie je? Al last van kwaaltjes? Ik nog weinig, alleen wat gevoelige borsten en af en toe een vlaag misselijkheid.
Ik heb in mei een missed abortion gehad. We kwamen er met 10 weken zwangerschap achter dat het hartje met 8 weken gestopt was met kloppen. Erg heftig! Ik ben toen gecurreteerd. Nu erg blij weer een positieve test in handen te hebben, maar ook zo verschrikkelijk spannend weer..