Hoi, Niet om op te scheppen hoor, maar ben gewoon zo trots! Had ik net Eva even op haar buik in de box gelegd, rolt ze ineens om naar haar rug! Wel per ongeluk, maar toch. Op internet wat gezocht en daar staat overal dat baby's dat zo ongeveer vanaf 5 maanden doen, maar daar staat ook dat baby's vanaf 3 maanden een kwartier hun hoofd omhoog kunnen houden en dat kan Eva vanaf dat ze een paar weken oud was, vanaf dag 1 houdt ze haar hoofd rechtop en hoeven we die niet te ondersteunen. Is Eva nu zo snel, of valt dat wel mee? Hoe dan ook, is ben supertrots! (ook als ze dit nog niet had gedaan hoor ) Liefs, Snoopy
vergeet de datum niet te noteren ik vergeet dat soort dingen altijd maar Rian deed dat soort dingen allemaal voor 't eerst op 't CB
Dank je wel voor je leuke reactie! Ik hou ook een beebiesite bij en daar komt het zeker ook op te staan, kunnen we het altijd teruglezen . En we hebben een babyboek. Die eerste foto is van vanochtend net fris gewassen, met haar gezicht nog glimmend van de creme .
hahaha zoals die 2de foto kwam ik Gyano ook laats tegen... ik dacht even de keuken in rennen en ineens lag hij al op zijn rug met 1 arm en 1 been door de spijlen van de box, en lol dat hij had grtz Ramona
Ik ben benieuwd wat ze morgen doet, ze deed het vandaag meerdere keren achter elkaar. Telkens 1 arm optillen en dan de andere kant op vallen. Volgens mij is het eigenlijk haar bedoeling vooruit te komen, dat lukt soms ook wel. Maar nu dus duidelijk niet .
Ohh Snoopy, wat goed zeg, daar mag je natuurlijk trots op zijn zeg! Snnel dame van jou , dat doet onze dochter nog niet hoor! Hihi! Wat een mooi meisje hebben jullie trouwens!
Je schept niet op meid, je hebt alle reden om trots te zijn op je meisje. Dat zullen we allemaal wel zijn als ons kindje wat nieuws doet. Maar even een stom vraagje, op de eerste foto die je plaatst, transpireert je dochtertje zo erg, of kwam ze net uit bad of zo. Ben niet nieuwschierig, maar viel me meteen op.
Damani heeft zich vorige week ook omgerold in de box haha! Dan hangt hij helemaal naar een kant en *PLOP* daar lag hij op z'n rug... We hebben wel snelle kindjes hè ! Damani kan ook al heeeeeel lang z'n hoofd rechtop houden en we hoeven hem ook niet meer vast te houden -xxx-
Lief hoor jullie berichtjes! Ik word met de dag verliefder op ons meisje en als jullie dan ook nog schrijven dat het een mooi meisje is smelt ik helemaal... Vera (grappig, ik heet ook Vera ), ze was net gewassen en aangezien ze een nogal droge huid heeft, smeer ik haar altijd in met een vette zalf en daarna nog gewone creme, dus vandaar dat ze zo glimt 's ochtends. Leuk dat er ook andere kindjes al zo vroeg bij zijn! Trots kan je dan zijn he? Terwijl je toch al zo trots bent, wat ze ook doen... Liefs, Snoopy (ik moet maar eens gaan slapen, want die kleine is morgen gewoon om half 8 weer fris en fruitig wakker )
Sara rolde ook van buik naar rug met 8 weken. Kan volgens het CB ook komen doordat het hoofdje bij het optillen "zo zwaar wordt" en dan rollen ze om. Van rug naar buik doet Sara nu nog steeds niet.....
Nou, als ze op mij lijkt loopt ze pas met 16 maanden ofzo . Qua uiterlijk lijkt ze op mij, haar gestel heeft ze denk ik van mijn vriend (knakkende gewrichten en mijn vriend heeft een wat betere motoriek zeg maar). Ik heb haar wel weer terug gedraaid op haar buik, maar ik geloof inderdaad niet dat ze dat binnenkort gaat snappen. Ze moet eerst maar eens snappen wat ze gister heeft gedaan .