Ik ben blij vandaag want...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Joycey, Mar 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij zei namelijk: dadatadadadu.

Ik weet niet wat een dadatadadadu is, maar ik reken het goed! Hij heeft namelijk nog niet eerder gebrabbeld anders dan: WUUUUUUHHHHH, roepen. Nu roept hij dadatadadadu en ik ben gewoon apetrots :D !!!!

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Aaah! Leuk he dat je zo onwijs trots kan zijn op je kleine bij elke vooruitgang wat ze maken.
    Als mijn zoontje iets nieuws laat zien krijg ik ook helemaal een overweldigend gevoel. Toen hij zijn eerste tandje kreeg heb ik hem ook bijna dood geknuffeld van trotsheid.

3. YYZHU

YYZHU Bekend lid

Jun 19, 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhwwwwww.... Wat goed zeg!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja ik vind het ook goed; ik vond het stiekem al lang duren omdat hij met andere dingen juist heel erg snel is. Ik begon mij al licht zorgen te maken over het niet-brabbelen en bombardeerde hem dagelijks met een stroom aan lieve woorden én deed het gebrabbel alvast voor door dagelijks minstens 25x dadadadada, lalalalala, mumumumumu, etc. te zeggen tegen hem :D

Fijn dat hij toch besloten heeft om zelf ook te gaan brabbelen, whahahaha. Alles op zijn tijd :cool: ! Maar hij kan en doet het, yes!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vind ik leuk haha

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben blij omdat mevrouwtje(7,5 maand) een hele boterham heeft weggewerkt. Afgezien van de korstjes en kruimels die ze voor de vogeltjes heeft bewaard, hahaha!

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,679
    2,002
    113
    Female
    Ik ben blij vandaag omdat dl zich vandaag voor het eerst 2x zelf van rug naar buik heeft gedraaid! En ze heeft zelfs nog gewacht tot mama thuis was uit haar werk :D

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ik ben blij omdat de lieve kleine meid weer blij en vrolijk was. Van het weekend ziekjes met koorts door tweede tandje, zo zielig.
    Maar vandaag weer lief gelachen en plezier gemaakt

9. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    waaahh!!! wat onwijs schattig :D Ivan zegt nu sinds paar dagen; da-da en na-na. Nou dan kun je mij oprapen... hoe schattig is dat :D

Dus bereid je maar voor! het wordt nog mooier :D hihi

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Leuk, knapperd!

11. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,853
    1,061
    113
    He leuk, een positief topic!

Ik ben blij vandaag, omdat mijn zoontje net helemaal zelf in slaap is gevallen. We gingen hem zoals gewoonlijk in slaap voeden, maar na de fles liet hij zo'n dikke boer dat hij er wakker van werd. Wiegen, hobbelen hielp niks. Huilen! Ik knuffelde hem even en legde hem toen hij rustig werd in zn bedje. Doekje in zn hand en even een knuffel en 5 min. later zag ik op de (beeld)babyfoon dat hij sliep. Jippie!
    Oh en hij schaterlacht sinds een paar dagen. Zo schattig!

12. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Leuk hè dat gebrabbel. Ik smelt ook altijd als ik dat stemmetje hoor.
    En vandaag ben ik extra blij omdat mijn kleine grote spruit met behulp van de bank is gaan staan! :D

13. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

Jan 18, 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Ik ben vandaag blij omdat meneer een leuke dag op het KDV heeft gehad (wegbrengen was minder blij) en ik ben blij omdat hij een heel stuk aan twee handjes buiten mee heeft gelopen en dan ben ik vooral blij omdat die zelf zo trots is als een pauw! Hij wil dan ook in zijn handjes klappen, maar staat dan los en laat zich dan gauw vallen :)

14. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Heerlijk he dat gebrabbel!

Ik ben blij vandaag omdat onze dochter nu echt kusjes kan geven en zo heerlijk knuffelig was <3

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben blij vandaag (net zoals bijna alle dagen)... omdat ik drie heerlijke kinderen hebben en mijn jongste nu al bekend staat als 'lachebekje' op het kinderdagverblijf!

16. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Jaaaa :D Ik ben blij vandaag omdat Ivan vandaag toch echt mama zei.

17. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben blij omdat ze mama zegt :D nu ben ik haar papa aan het leren maar het komt eruit als deh-deh.
    Haha zo schattig

18. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,679
    2,002
    113
    Female
    Ik ben blij omdat ik vandaag vrij ben, het heerlijk weer is en ik heerlijk van mijn kleine meisje ga genieten! Nooit gedacht dat je zoveel geluk en liefde kon voelen. . :p

19. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Wat ontzettend schattig. Mijn dochter zei vanochtend voor het eerst 'inano' en daarmee bedoelde ze 'piano'. Eigenlijk zegt ze al best veel maar dit had ze nog niet gezegd dus maakte mij ook trots. :)

Share This Page