Hij zei namelijk: dadatadadadu. Ik weet niet wat een dadatadadadu is, maar ik reken het goed! Hij heeft namelijk nog niet eerder gebrabbeld anders dan: WUUUUUUHHHHH, roepen. Nu roept hij dadatadadadu en ik ben gewoon apetrots !!!!
Aaah! Leuk he dat je zo onwijs trots kan zijn op je kleine bij elke vooruitgang wat ze maken. Als mijn zoontje iets nieuws laat zien krijg ik ook helemaal een overweldigend gevoel. Toen hij zijn eerste tandje kreeg heb ik hem ook bijna dood geknuffeld van trotsheid.
Ja ik vind het ook goed; ik vond het stiekem al lang duren omdat hij met andere dingen juist heel erg snel is. Ik begon mij al licht zorgen te maken over het niet-brabbelen en bombardeerde hem dagelijks met een stroom aan lieve woorden én deed het gebrabbel alvast voor door dagelijks minstens 25x dadadadada, lalalalala, mumumumumu, etc. te zeggen tegen hem Fijn dat hij toch besloten heeft om zelf ook te gaan brabbelen, whahahaha. Alles op zijn tijd ! Maar hij kan en doet het, yes!
Ik ben blij omdat mevrouwtje(7,5 maand) een hele boterham heeft weggewerkt. Afgezien van de korstjes en kruimels die ze voor de vogeltjes heeft bewaard, hahaha!
Ik ben blij vandaag omdat dl zich vandaag voor het eerst 2x zelf van rug naar buik heeft gedraaid! En ze heeft zelfs nog gewacht tot mama thuis was uit haar werk
Ik ben blij omdat de lieve kleine meid weer blij en vrolijk was. Van het weekend ziekjes met koorts door tweede tandje, zo zielig. Maar vandaag weer lief gelachen en plezier gemaakt
waaahh!!! wat onwijs schattig Ivan zegt nu sinds paar dagen; da-da en na-na. Nou dan kun je mij oprapen... hoe schattig is dat Dus bereid je maar voor! het wordt nog mooier hihi
He leuk, een positief topic! Ik ben blij vandaag, omdat mijn zoontje net helemaal zelf in slaap is gevallen. We gingen hem zoals gewoonlijk in slaap voeden, maar na de fles liet hij zo'n dikke boer dat hij er wakker van werd. Wiegen, hobbelen hielp niks. Huilen! Ik knuffelde hem even en legde hem toen hij rustig werd in zn bedje. Doekje in zn hand en even een knuffel en 5 min. later zag ik op de (beeld)babyfoon dat hij sliep. Jippie! Oh en hij schaterlacht sinds een paar dagen. Zo schattig!
Leuk hè dat gebrabbel. Ik smelt ook altijd als ik dat stemmetje hoor. En vandaag ben ik extra blij omdat mijn kleine grote spruit met behulp van de bank is gaan staan!
Ik ben vandaag blij omdat meneer een leuke dag op het KDV heeft gehad (wegbrengen was minder blij) en ik ben blij omdat hij een heel stuk aan twee handjes buiten mee heeft gelopen en dan ben ik vooral blij omdat die zelf zo trots is als een pauw! Hij wil dan ook in zijn handjes klappen, maar staat dan los en laat zich dan gauw vallen
Heerlijk he dat gebrabbel! Ik ben blij vandaag omdat onze dochter nu echt kusjes kan geven en zo heerlijk knuffelig was <3
Ik ben blij vandaag (net zoals bijna alle dagen)... omdat ik drie heerlijke kinderen hebben en mijn jongste nu al bekend staat als 'lachebekje' op het kinderdagverblijf!
Ik ben blij omdat ze mama zegt nu ben ik haar papa aan het leren maar het komt eruit als deh-deh. Haha zo schattig
Ik ben blij omdat ik vandaag vrij ben, het heerlijk weer is en ik heerlijk van mijn kleine meisje ga genieten! Nooit gedacht dat je zoveel geluk en liefde kon voelen. .
Wat ontzettend schattig. Mijn dochter zei vanochtend voor het eerst 'inano' en daarmee bedoelde ze 'piano'. Eigenlijk zegt ze al best veel maar dit had ze nog niet gezegd dus maakte mij ook trots.