aaahhh vanmiddag vertellen bij 2 werkgevers!

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by LPMS, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LPMS

LPMS Actief lid

Oct 28, 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet even mijn zenuwen met jullie delen!
    besloten om vanmiddag bij mijn 2 baantjes te vertellen dat ik zwanger ben.

Net gebeld en bij allebei mag ik vanmiddag even langskomen, ik ben zoo ontzettend zenuwachtig! hoe moet ik het zeggen? hoe zouden ze reageren?
    ik ben nog best wel jong, dus ik ben een beetje bang voor negatieve reacties.

hoe hebben jullie dit gedaan en hoe waren de reacties?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Spannend hoor! Ik was ook heel zenuwachtig, vooral omdat ze het totaal niet aan konden zien komen (was alleenstaand). Maar er werd gewoon supergoed op gereageerd!
    Heel veel succes vanmiddag ;)

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

Aug 26, 2014
    2,220
    517
    113
    Dat komt vast wel goed!!:)

Waarom ben je bang voor negatieve reacties, omdat je nog relatief jong bent? Dat is jouw zaak toch, niet de hunne?:)

Veel succes hoor!

4. Dens

Dens Actief lid

Sep 21, 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Ik begrijp dat het spannend is! Bij mijn eerste zwangerschap vond ik het ook heel spannend. Nét een vast contract gekregen. Ik was 21 en niemand had het echt zien aankomen. Maar gelukkig toch hele positieve reacties! Hopelijk is dat bij jou ook het geval. In ieder geval heel veel succes!

5. LPMS

LPMS Actief lid

Oct 28, 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties!
    hoe vertelde jullie het dan? gewoon: ik ben zwanger? haha
    het lijkt me zoon raar gesprek ofzo.. weet niet zo goed wat ik er van kan verwachten.
    Bij mijn eerste werkgever is het gesprekje met een vrouw (dus dat valt gelukkig nog wel mee)
    maar bij mn andere werkgever is het gesprek met de baas (kale man in pak.. haha)

6. LPMS

LPMS Actief lid

Oct 28, 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het achter de rug hoor! Ze reageerde gelukkig erg positief! Vroegen wel allebei of het gepland was.. haha

Share This Page