Garnstudio heeft veel (gratis) patronen. Nu heb ik deze gevonden. is dit nog leuk voor een meisje van 2 jaar? We doen alles op de fiets (ik heb geen auto) dus moet het echt warm zijn. Ze zit vanaf vandaag achter mij en ik wil niet dat ze haar muts continu kan afgooien. ik heb een zwart manteljasje (HEMA) en het mutsje wil ik dan grijs/wit. Het geheel is dan saai maar wil ik oppimpen met gehaakte kleine bloemetjes. Wat vinden jullie is dit leuk/praktisch?
vind het op zich wel leuk al zou ik het met een fijnere steek breien zodat het iets "moderner" wordt en dan idd opleuke met bloemetjes. (dus wel de cm aan houden maar dan gewoon iets anders breien als je dat kan patroon aanpassen)
ben je al begonnen? anders staan er op die website nog patronen van hetzelfde soort mutsje maar in een fijnere wol. DROPS mutsje met punt in tricotst van Merino Extra Fine. ~ DROPS Design deze vind ik erg mooi en ze zijn allemaal te maken in tot 3/4 jaar
Nee ik heb er 1 gekocht, ha ha! Ik ben wel met wat anders bezig; een pop met beweegbare armen/benen. Er staan ook veel poppenkleren op de site. Een makkelijk patroon en heel leuk om te doen. patroon pop: Zonnekindpoppen - basishandleiding