Ik zie een zijaanzicht van een been. Bovenbeen, onderbeen en voetje (van linksboven naar het midden van de foto) Hier kun je het geslacht niet op zien.
Nee hoor als je de echofoto draait, zie je van links boven het dijbeen, onderbeen en voetje. Het voetje zit tegen iets aan wat ws de placenta is.
Dat zijn geen benen, dat is de placenta. Ga ff verder turen. Leuk zoon telefoon die automatisch kantet.
ik zie 2 boven benen en een kontje.. en volgens mij en balzak.. zouden opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn. maar de shot is net te moeilijk om 100% zekerheid te geven. zelfs meer dan 60% vind ik moeilijk.
whahah je hebt gelijk had ik dus helemaal niet gezien whahahaha..... Je zite het helemaal niet eens het geslacht
Ik denk een jongen .. volgens mij zie ik een balzakje bij de billetjes, maar tis echt niet duidelijk !! Zo is de echo (voor de gene die de placenta als billen zien/zagen) Bekijk bijlage 257316
hey grappig hoe je die uitleg bij de foto hebt gezet! Ik denk ook heletijd jongen maar bij echocentrum zeggen ze meisje, Ben nu 33 week dus hoef niet zolang meer, mag van mn hubby geen pretecho meer maken we zien het vanzelf zegt ie
hmm nou dat zien ze dan toch wel nu wat het geslacht is......maar heb je dan geen betere echo`s gekregen?
die bloemetjes????? Maar ze maken normaal ook wel even een goede echofoto van het geslacht...lukte dit soms niet?
haha ja foutje.. We wouden het eerst niet weten, toch terug gegaan, zeiden ze een meisje.. Nu heb ik dus geen duidelijke foto's. Maar ik heb al wel jurkjes gekocht enzow, toch twijfel ik. Irri is dat!