11 september zijn wij 12,5jaar getrouwd. Dit wilden we graag vieren met ons gezin dmv een kort reisje naar mallorca vrijdag 8 september tot woensdag 13 september. Had het verlof ingediend, maar helaas is het afgewezen. Je krijgt maar officieel 1 dag voor het jubileum. Maar de directrice en de juffen hebben bekeken of de kinderen veel afwezig waren, dit was niet het geval. Dus nu zeggen ze dat ze het wel oké vinden maar dan is het niet officieel en moet ik de kinderen ziek melden. Dit vond ik zo raar om te horen. Dus nu wil ik niet voor verrassingen komen te staan en wil ik het gewoon goed doen. Dus wil ik gebruik maken van die ene officiële vrije verlofdag, met het bewijsje op zak voor het geval dat ik een leerplichtambtenaar tegen het lijf loop. Waar kunnen we heen gaan? Dacht zelf om weer naar Disneyland Parijs te gaan, daar worden de kinderen wel heel blij van, maar in 2015/5016 een jaarabonnement gehad. Misschien een dagje disneyland icm dagtour Parijs. Of helemaal iets anders... Hebben jullie ideeën?
Lekker naar Disneyland, is volgens mij altijd goed toch? En dan loop je ook niet het risico gecontroleerd te worden. Wat op een vliegveld wel zou kunnen gebeuren. Of een paar dagen Efteling in een huisje. Of een leuk vakantiepark uitzoeken waar je meerdere dagen heen kunt, het kan nog heel mooi weer zijn. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar Landal heeft verschillende mooie parken, of het Marveld in Groenlo. Beerze Bulten is ook een erg leuk park. Of lekker een park aan zee of Texel oid. Zoveel leuks te bedenken Als je voor een vakantiepark kiest kan je altijd nog een uitstapje maken naar een leuke dierentuin, pretpark oid.
Wij zijn volgend jaar ook 12.5 jaar getrouwd en zaten eerst te kijken voor een lang weekend CP of Preston Palace. Nu zag ik dat dat weekend het laatste weekend voor onze zomervakantie is.. Om nu 2x weg te gaan in een korte tijd zien we niet zitten. We gaan nu 2 dagen naar Phantasialand met overnachting daar in het hotel.
Efteling is ook super leuk! Hoe grote fan zijnze van disney? Je schrijft dat ze al een jaarabonnementen hadden maar dat is al even geleden en misschien juist leuk. Wat zeggen de kinderen? Die hebben vast ook ideeën