Het nieuwe safari hotel is ook een aanrader! Heerlijke grote kamers met uitkijk op de dieren en een goed ontbijtbuffet. Wij waren er tijdens kerstvakantie een nachtje. In de wintermaanden is het park verlicht (Lichtjes Safari). Dit is echt magisch! In de winter kun je er ook schaatsen.
Wat een gefeest, dan zijn wij erg saai... 12.5 jaar, werkelijk geen idee meer of we iets gedaan hebben Paar weken geleden 25 jaar getrouwd, toen zijn we samen uit eten geweest. Oudste had geen tijd, jongste nemen we liever niet mee, we hadden hard een avondje rust nodig. Hebben maar 1 familielid met partner en daar hadden we toevallig 2 weken eerder zijn verjaardag mee gevierd in een restaurant. Hij is ook altijd van de grote feesten normaal (nu niet, zit in chemotraject), wij vinden daar helemaal niets aan.
Wij hebben een feestje gegeven voor familie en vrienden. Grote partytent in de tuin, een barbecue-arrangement besteld (met zo'n grote plaat en die bakken waar de afwas weer in mee terug mag ).
Wij doen er niet iets bijzonders aan, ook niet toen we laatst 25 jaar samen waren. Wij zijn over een paar weken 12,5 jaar getrouwd, op de verjaardag van de jongste De oudste heeft een dansvoorstelling midden op de dag, dus de dag zelf kunnen we niet echt ergens heen. We gaan in de avond uit eten, maar dat is meer voor de verjaardag van de jongste Dag erna gaan we naar de Apenheul, maar dat is ook voor de verjaardag van de jongste Onze huwelijksreis was een midweek naar de Efteling, maar nu vinden we een dagje Efteling vaak al lang zat en dan het liefst in de zomer. Qua vakantie, we gaan weer 2 weken naar Zweden en in de zomervakantie een luxe stacaravan dit keer in plaats van onze tent. Maar dat heeft niets met ons jubileum te maken Met ons trouwen was heel de familie bij elkaar, dat was heel leuk en bijzonder. Maar mijn oma en vader zijn inmiddels overleden, mijn schoonvader is dementerend, en met een deel van de familie is het contact slecht door dingen die gebeurd/gezegd zijn, dus zo leuk zal een feestje niet worden
Met 12,5 een dagje Efteling op een doordeweeks dag. Dat was in coronatijd, maar de kinderen kregen allemaal heel makkelijk later alsnog een dag vrij. Maar verder hebben we het niet gevierd, wij zijn niet zo van de standaard jubilea. Toen we 10 jaar getrouwd waren hebben we een groot tuinfeest gegeven voor zo'n 60 gasten. Het was alleen vreselijk weer dus het werd een schuurfeest (we hebben gelukkig een erg grote schuur)
ik lees mee voor ideeen. Wij hebben volgend jaar ons 12,5 jaar jubileum. eigenlijk willen we een feestje geven, ergens op een leuke plek. met vrienden en directe familie. 10 jaar geleden waren er nog veel bruiloften onder de vrienden, maar ja nu is iedereen getrouwd, en heb je minder van die leuke feestjes, want iedereen druk, werk, kinderen etc. dan is het juist wel een leuk moment om weereens een avondje te knallen. vakanties ofzo doen we toch wel, daar heb ik geen jubileum voor nodig, dus ik heb niet perse behoefte om naar een disney of een tropisch eiland te gaan met mijn man en kinderen.
Wij waren zomer 2020 12,5 jaar getrouwd en zouden een mooie reis gaan maken door Lapland en de Lofoten, maar helaas door covid niet doorgegaan. Op de dag zelf waren we alsnog op vakantie, maar dan in Duitsland en we zijn die dag lekker gaan eten ergens.
Wij zijn paar dagen naar bosrijk naar de efteling geweest met ons eigen gezin en mijn schoonouders. Wel toen we 12 jaar getrouwd waren want we gingen liever in juni naar de efteling dan in december. Toen we echt 12.5 jaar getrouwd waren zijn we met onze kinderen gaan lunchen en hebben we een klein feestje gevierd.
Wij wisten het gewoon niet, nooit bij stil gestaan (was 2019). Mijn moeder kwam opeens met een leuk cadeaupakket aan, dat wij ons afvroegen waar het voor was. Bij ons viel het toen in de voorjaarsvakantie, hadden bedacht om die dag te gaan zwemmen, maar vanwege (toen nog) 3 kleine kinderen zonder zwemdiploma hadden we mijn zusje meegevraagd. Die wilde eerst niet, want zij had er wel aan gedacht en dacht dat we er met het gezin een leuke dag van gingen maken om het te vieren en voelde zich een 'inbreker' op ons feestje. Mijn moeder en zusje hadden het er samen wel overgehad, maar dachten dat wij het wel wisten en er tegen ons geen opmerking overgemaakt. Wij lagen dus in het zwembad toen mijn zusje het zei. Maar we hebben een leuke dag gehad in het tropisch zwembad .
Zo bizar, 12,5 jaar wordt in België niks rond gedaan - tot ik op deze site zat geen idee dat dit gevierd wordt .
Oh vandaar dat jullie 12.5 erbij namen, dan is de kans op een feestje groter. Het gemiddelde in België is ook maar 15 ofzo hoor dus mss moeten we dit hier ook invoeren
Wij zijn toen naar Dolfinarium geweest, waren de kinderen nog nooit geweest en ze kregen een vrije dag dus alles goed kunnen zien. En we zijn (op een andere dag) met kinderen en onze ouders uit eten gegaan. Inmiddels alweer 10 jaar geleden maar fijne dag en avond gehad. Ik hou niet van (grote) feestjes.
Hier is dat volgend jaar en wij gaan een feest geven voor vrienden en familie. Met het trouwen was daar geen geld voor dus dat doen we nu dan maar. Wel dezelfde locatie als waar we getrouwd zijn, we huren een band of iets vergelijkbaars in, ik wil graag een fotohoek (vind ik altijd zo leuk) en lekkere hapjes en drankjes.. En daarvoor gaan we met het gezin nog wat leuks doen denk ik, misschien dagje dierentuin of pretpark..
Voor ons nu 12 jaar geleden (dit jaar dus feest want 25 jr getrouwd!!) Wij hebben een zaaltje gehuurd voor een feestje en hadden een heerlijk buffet daarbij met familie een dierbare vrienden
Mijlpalen moet je vieren. En belangrijk om te blijven investeren in je relatie en samen leuke dingen te blijven doen. Zoveel mensen die elkaar voor lief nemen en waar het uiteindelijk verkeerd gaat. 40% van de gehuwden komt niet eens zo ver. En in andere relatievormen of zonder kinderen is dat percentage nog hoger. Wij zijn samen op citytrip geweest. En een midweek met het gezin weg. Op de dag zelf heerlijk uit eten en een duomassage bij de welness.