Hoi allemaal, komende week zijn mijn man en ik 12 jaar getrouwd. Na wat even rekenen kwam ik uit in maart 2020 voor ons 12,5 jarig huwelijk. En nu dacht ik: Gaan we daar nog 'iets' aan doen? Een feestje is niet zo ons ding... een verjaardag vieren ja, ons huwelijk was geweldig - muziek en dansen - maar met zo'n jurk aan was het allemaal net iets 'vrijer' ofzo. Wij zijn geen stappers en ook nooit geweest. Maar wat dan? Ik wil het niet zomaar voorbij laten gaan eigenlijk. De kinderen hebben officieel recht op een vrije dag zag ik. Het is een doordeweekse dag. Maarja, wat gaan we dan doen dat voor ons allemaal leuk is? O toch liever iets samen? Hebben jullie tips/ideeen/ervaringen? Hoe hebben jullie het gevierd? Of toch helemaal niet? Ik zoek inspiratie! Bedankt alvast!
Wij zijn pas 6 jaar getrouwd, maar denken erover om met het gezin op vakantie naar Amerika te gaan wanneer we 12,5 jaar getrouwd zijn.
Wij zijn toen op de dag zelf uit eten geweest met ouders en dochter bij het restaurant waar we ook hadden gegeten op onze trouwdag. Dochter wilde graag mee, zoon was in die tijd nog van kindermenu en niet lang blijven zitten, daar was ons restaurant niet geschikt voor een zoon koos ervoor om niet mee te willen. Dag erna zijn we een lang weekend naar center parcs geweest. De vrijdag kregen ze vrij van school voor en de maandag was een studiedag. Was erg leuk.
Waarschijnlijk een vakantie. Feest valt sowieso af. Dag weg op de dag ook aangezien dat 18 dec is. Dus mijn voorkeur gaat nu uit naar een mooie kerstvakantie
Wij waren half augustus zoveel jaar getrouwd. Alleen al 19 jaar samen. Nu willen wij het later vieren omdat het deze zomer niet uitkwam. Ik wil het graag met ons gezin vieren. Hoe en wat weet ik nog niet.
Wij hadden een feestje voor familie en vrienden op de dag zelf, die gelukkig in het weekend viel. Eigenlijk vierden we het gewoon zoals we ook een verjaardag vieren; met de mensen die om ons heen staan, gewoon thuis en zorgen voor lekkere hapjes. Daarnaast zijn we met de kinderen een dag naar Amsterdam gegaan en zijn we daar uit eten geweest.
Dat is ook ons idee. Voor ons duurt het nog 1,5 jaar, dus kijken al rustig even rond. We willen sowieso nog een keer een rondreis doen door West Amerika, maar denk als de kinderen wat ouder zijn en dat we met onze trouwdag een tripje Florida doen.
Wij zijn 13 feb 12,5 jaar getrouwd, weet ook nog niet wat we gaan doen, mijn ouders zijn eind Jan 40 jaar getrouwd dus daar al feestje van en 26 feb is John jarig. Dus denk iets gecombineerd
Wij ook volgend jaar maart! En we zijn dan ook 20 jaar samen. We denken er nu aan om een klein feestje te geven voor vrienden en familie in de tuin (hebben een grote tuin) met lekker eten erbij, en dan als gezin een paar dagen naar de Efteling incl overnachten op het park. (Geen groot budget hier)
Wij zitten nu op de 9 jaar, maar hebben het er al wel over om tegen die tijd naar Disney te gaan met de kinderen
Wij waren afgelopen winter 12,5 jaar getrouwd! Ons trouwfeest was destijds in de dierentuin, dus nu met (schoon)familie weer dagje dierentuin gedaan met etentje. We hadden allemaal kortingsbonnen verzameld, dus het kostte heel weinig, maar het was toch leuk om er met zn allen bij stil te staan.
Wij waren 2 december 2018 12,5 jaar getrouwd. Ik had een weekendje weg geboekt naar Landal Lommerbergen. Veel Sinterklaas activiteiten gedaan. Wij kijken er met plezier op terug.
Wij hebben er niets aan gedaan. Dat was deels omstandigheden (ernstige ziekte) maar de kinderen zijn ook nog te jong, vonden wij. We hopen dat het lukt om 25 jaar te halen en zouden dan graag een mooie reis met de kinderen willen maken
Als je het persé op één dag wilt doen zou ik een informatieve boottocht door een leuke stad doen bij mooi weer of gewoon lekker uit eten bij slecht weer. Als je wat langer weg wilt zou ik zeggen een leuke stedentrip (weekend/midweek) of nog langer een land waar je anders niet zo gauw komt. Zowel ons 5-jarig huwelijk als ons 12,5 jarig samen zijn wilden we met zn tweeën in Lapland vieren, maar beide keren gooide een zwangerschap/een pasgeboren kind nogal wat roet in het eten Ha tof! Ik denk dat het bij ons ook pas gaat lukken als we 12,5 jaar getrouwd zijn Ook leuk dat onze kinderen dan mee kunnen. Die hou ik ook nog even in gedachten. Bedankt voor de tip Efteling of dierentuin hou ik ook in mn achterhoofd Erg leuke ideeën hier!
Wij zijn nog niet zo ver maar ik denk dat ik op de dag zelf als gezin naar een pretpark zou gaan of lekker naar het zwembad en daarna naar de bioscoop. Zoiets. En mijn man en ik zouden samen dan nog een stedentripje doen van 3 of 4 dagen denk ik. We willen nog een keer naar Rome. Wenen en Parijs staan ook nog op het lijstje. Hotel met wellness erbij is natuurlijk ook niet verkeerd als je geen stedentrip wil maar er wel samen uit gaat. Als je echt iets wil doen met familie en vrienden dan kan je thuis bijvoorbeeld catering laten komen of ergens een zaaltje huren met daar een buffet, high tea (of high beer) of indoor bbq. Eventueel met leuke activiteit.