12,5 jarig huwelijk, hoe "vieren"?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 31 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vierde jullie je 12,5 jarig huwelijk (relatie/samenzijn) ?

1. Niet (wij zijn nog niet zover)

28 stem(men)
    33,7%
  2. Niet (wel al 12,5 samen of 12,5 jaar getrouwd)

14 stem(men)
    16,9%
  3. dagje/avondje uit met het gezin

7 stem(men)
    8,4%
  4. feestje!

8 stem(men)
    9,6%
  5. etentje (samen/gezien/familie)

14 stem(men)
    16,9%
  6. vakantie met het gezin

18 stem(men)
    21,7%
  7. anders...

4 stem(men)
    4,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ah gaaf; hier stond het ook al een poos op ons lijstje. Onze kinderen zijn nog redelijk jong dan, maar volgens mij moet wel goed gaan komen. Willen jullie in de zomer of winter?

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.535
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Wij waren vorig jaar in april 12,5 jaar getrouwd. Het was een doordeweekse dag. We zijn toen met onze dochters naar Madurodam geweest. Een paar dagen later kwam onze familie op de koffie.en in de meivakantie zijn mijn man en ik een paar dagen naar Schiermonnikoog geweest. Dat was voor ons een fijne manier om het te vieren.
    Volgend jaar zijn wij in de herfstvakantie 15 jaar getrouwd en dan wil ik kijken of het lukt om dan een midweek naar de geboorteplaats van mijn man te gaan (Celle in Duitsland)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zijn in januari 2020 12.5 jaar getrouwd.
    Geen idee nog wat we gaan doen. Sowieso een feestje met vrienden, maar denk ook een midweekse met het gezin weg. Disney, Efteling, Londen. We weten het nog niet.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.524
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij zijn volgens mij uit eten geweest. Voor de rest niets bijzonders. Ben niet zo van de feestjes vieren ;)

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij vierden ons 12,5jarig jubileum ool in maart ;)

We hebben toen lang weekend Disneyland gedaan met het gezin. Hiervoor de vrije dag voor kinderen gebruikt in combi met een studiedag.
    Die extra vrije dag hoef je niet persé op de trouwdag zelf te nemen.

Daarna hebben we in de meivakantie een mooie reis gemaakt.

Athina vindt dit leuk.
  6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Wij zijn gaan uiteten met de kinderen en mijn ouders.

7. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Wij hebben juist wel het weekend genomen waarin de datum viel van ons 12,5 jarig jubileum.
    Op de school van de kinderen en op het werk verlof gevraagd.
    Wij zijn toen een lang weekend naar centerparks geweest.

8. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Maar dan moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat die datum in het weekend valt, of op een vrijdag of een maandag ;)

Bij ons was het een woensdag, midden in de toetsweek..

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Volgend jaar mei zijn we12,5 jaar getrouwd

Gaan met de meiden week op vakantie en avond bbq bij ons in de tuin met familie en vrienden
    Vriend gaat bbq doen en wordt zelf bediening

10. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Met 12,5 jaar hebben we niks gedaan. Vind die getallen totaal niet belangrijk, maar merk dat mijn oudste zoon het wel belangrijk vindt.

Misschien dat we daarom een volgende keer met het gezin een leuk dagje gaan maken. Een pretpark en uiteten maken we de kinderen (en wij zelf dan ook) blij mee. Maar dat mag van mij ook met 15,16 of 17 jarig huwelijk.

11. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Wij zijn met onze kinderen naar Disneyland geweest, inclusief dag Parijs, toen we 12,5 jaar getrouwd waren.

12. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    @amdaa wij hadden idd geluk met de datum.

@WinterBird, ja hier vindt de oudste ook leuk om ons eraan te herinneren hoeveel jaar wij getrouwd zijn. (komt door een memorybord, net als de geboorteborden in het trappenhuis)
    Eerder gingen wij op de trouwdag met z'n tweeën uit eten. Sinds ze het begrijpen en het ook leuk vinden, betrekken we hun bij onze bijzondere datum, en nemen we ze gezellig mee uit eten.

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij vieren alles wat er te vieren valt!! Het is bijzonder genoeg dat je 12,5 jaar getrouwd bent (voor ons niet, voor ons vanzelfsprekend. Maar dat is een ander verhaal.) in deze tijd.
    We hebben de hele familie mee uiteten genomen en zijn 9 dagen op Curacao geweest.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh écht leuke ideeen... probleem is hier een beetje de vrije dagen verder.. en de familie. Ik bedoel: voorjaar gingen we altijd met schoonfamilie een midweek weg - maar 5 vrije dagen... .au! Dus dit jaar weer een weekend. Meivakantie willen we toch graag gaan vliegen - ook een beetje onder druk van m'n ouders die gaan dan graag mee - ik wil op zich wel graag- en ook met mijn ouders - maar dat voelt wat scheef naar schoonfamilie + dat ik in de zomer 2,5 week of 16 dagen in elk geval weg wil. En zó ruim zitten we ook weer niet. Nu scheelt het wel dat je wettelijk geloof ik een verlof dag krijgt ;) dus dat scheelt weer. Maar pfff.. Lastig. Wel leuke dingen en enerzijds wil ik ook niet álles uitstellen... je weet nooit wat er gebeurd. NU moet je genieten. Maar dan ben ik ook nog redelijk zuinig ingesteld :p lastig. En oja- de teamsport van de meiden is ook iets om rekening mee te houden.
    Maar misschien doen we wel gewoon disney- daar ben ik ten huwelijk gevraagd.. ik ga eens kijken hoe de studiedagen vallen volgend jaar ;)
    of toch bilbao ? of... aargh! Lastig!

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Wij gaan het vergeten haha, we zijn al ehhhhh 14 jaar samen. Niet zolang getrouwd maar het is maar goed dat dat mijn schoonzus ons 2 dagen voor de datum altijd een kaartje sturen. Het oooooo jaaaaa, goh nu alweer??? Moment

We doen dan wel iets met zn tweeën, elke dag met gezin dus dan even samen. Zou nog wel eens keer citytrip willen maken samen

Athina vindt dit leuk.
  16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Even uitgerekend dat jullie jongste dan 4,5 is. Dat is al een wat betere leeftijd denk ik.

Wij willen ergens in jan/feb/mrt gaan. Zijn eind feb. zoveel jaar samen dus dat is een mooie om dan te gaan.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ook gaaf, alleen kun je dan niet zolang.

Wij willen ook heel graag naar de Lofoten en gaan met eigen auto, dus hebben wel 4 weken nodig.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn volgend jaar 15 december 12,5 jaar getrouwd. Lijkt me leuk om paar dagen weg te gaan met het gezin euro Disney ofzo!

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij zijn naar Disneyland gegaan, net als toen onze huwelijksreis. Maar nu dus met kinderen.

20. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Vrij van je baas bij 12,5 jaar getrouwd is overigens niet vanzelfsprekend. Dat zou ik wel even navragen voordat je er zomaar van uit gaat.

Hier ook Disney met de kids en klein feestje met naaste familie en vrienden.

Efteling ook nog naar gekeken, maar dat kwam qua prijs aardig overeen met Disney. Dus toen maar afgereisd naar Frankrijk ;)

Deel Deze Pagina