Brett* had vandaag geboren moeten worden

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by Milan2009, Sep 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Hallo allemaal,

Brett* had vandaag geboren moeten worden mijn datum was 7 september.. Helaas heb het niet zo mogen zijn en moeten wij onze tweede kanjer missen :((
    Vandaag gaan wij er een mooie dag van maken als gezin..
    Het mooiste wat brett heeft verzorgd is dat ik vandaag zwanger ben van ons derde wonder en dat ik 17 mei ben uitgerekend de maand dat brett ook geboren (10 mei) is.. Zo apart..

Pff zo moeilijke maar ooh ook zo mooie dag vandaag.. Tranen lopen over mijn wangen.. En mijn zoon milan komt mijn knuffelen..

Liefs...

2. Zhilla

Zhilla Actief lid

Apr 2, 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Heel veel sterkte! :(

Maak er inderdaad een mooie dag van die jullie nooit zullen vergeten. Zo kan je met een traan en een glimlach terug kijken op deze dag.

En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte op deze moeilijke dag :(
    Maar ook zo dubbel, wat leuk dat je weer zwanger bent!
    Dikke knuffel.

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    heel veel sterkte toegewenst vandaag!! wat is dat moeilijk zeg... al herken ik het ook wel... onze milan is verwerkt in de maand dat ik zou zijn bevallen van zijn broertje/zusje was een mk met 6 wk..

probeer te genieten van je nieuwe zwangerschap!! het komt nu vast helemaal goed!! dikke knuff!!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dikke knuffel meid! Het zal altijd dubbel blijven voor je, denk ik. Maar wel heel fijn dat je inmiddels weer zwanger bent van een nieuwe wondertje!

6. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Dank jullie wel knuff*

7. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet kan geloven dat ik weer zwanger ben.. En vind het ook erg eng weer 3 okt me eerste echo... Maar ook zo mooi een kado van brett dit kan jiet anders.. Heb gister ook echt een traan gelaten toen me zwangerschapstest aangaf zwanger..

**knuffie**

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je nu de UD datum van Brett* voorbij is? Wat bijzonder dat je ook net nu weer zwanger moet zijn. Alsof het inderdaad zo heeft moeten zijn. Mooi cadeautje wat Brett* jullie heeft gegeven en zo leeft hij toch een beetje door.

Zelf ben ik vorig jaar oktober mijn dochtertje* verloren bij 23wkn zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en loopt deze zwangerschap op 6 dagen gelijk met mijn vorige zwangerschap. Ook daarbij denk ik, hoe bijzonder.

Zwanger zijn is spannend en zal spannend blijven tot de kleine geboren is. Toch hoop ik dat je van kleine momenten kan genieten. Maar het vertrouwen dat moet groeien en dat is logisch.

Share This Page