Ts: Nogmaals sterkte! Verschrikkelijk zeg om zoiets mee te maken. Wat een prachtig meisje hebben jullie gekregen, heb tranen in mn ogen. Mooie foto's ook, dat oortje en die schattige kleine vingertjes en de liefde van jullie die ervan af straalt.
Heel veel sterkte, hoe is het vandaag gegaan? De tijd om te rouwen is echt voor iedereen anders. Hier merk ik dat ik dus nu veel emotioneler ben dan bijv een maand terug. Het gaat in golven eigenlijk Nou zoals ik het zeg de tijd vanaf begin inleiding tot aan de uiteindelijke geboorte van Yannick* heeft een week geduurd. Nu moet ik wel zeggen dat ik in duitsland ben bevallen en dat ze daar misschien wat anders handelen. Maar ook op de infusen reageerde mijn lijf niet.
Oh... onmogelijke keuze.... verschrikkelijk! Ons meisje had haar keuze gemaakt.... ze was al vrij... onze mooiste vlinder! Ontzettend veel sterkte, ik hoop dat de bevalling voorspoedig zal verlopen en mooie momenten zult hebben met jullie kindje, die herinneringen zullen heel dierbaar zijn... Liefs FemR
meiden, vivian is vanmorgen vroeg bevallen van hun zoontje, hij is prachtig! ♥ lief dat jullie zo met haar meeleven, zal haar goed doen!
Lieve Vivian, je was gisteren steeds in mijn gedachten, ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je op een fijne manier afscheid hebt kunnen nemen.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie toch, hoe kort dan ook, een mooi moment met jullie zoontje gehad hebben en een mooi afscheid. heel knap hoe jullie dit vreselijke moment voorbereid hebben en foto's, knuffels, kleertjes enz hebben kunnen regelen. Hierdoor hebben jullie straks wel mooie herinneringen aan jullie mannetje.
Lieve vivian, woorden schieten me tekort! Heel veel sterkte bij dit zware verlies!! Hopelijk heb je mooie herinneringen overgehouden aan je zoontje!!!! NOGMAALS VEEL STERKTE!!!!!!
Gisteren is onze zoon geboren. Ik vond het een hele mooie dag..... jammer dat we gisteren ook meteen weer afscheid moesten nemen!
Dikke knuffel voor jou Vivian. Hebben jullie je zoon ook een naam gegeven? Dat heeft ons nl heel goed gedaan, het praat op de één of andere mnaier makkelijker, kan het niet goed omschrijven eigenlijk Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Dankjewel hopmarjanneke. Ja, hij heeft een mooie naam gekregen. We hebben hem vandaag ook in het stadhuis aangegeven.... hij staat in ons trouwboekje als onze zoon!
Ik weet hoe je je voelt! Heb hetzelfde vorige maand (10-08-2012) meegemaakt. Zelfde afwijking, ook Hernia Fragmatica,eerste kindje en ook een zoon. Ik hoop voor je dat alles voorspoedig verlopen is en jullie rust kunnen vinden in dit alles. Ik weet het, het is heel heftig! De moeilijkste keuze uit je leven..... Veel sterkte toegewenst!
@ ladylola: dankjewel lieverd! @ toetie: jeetje meis.... dus jullie zijn al een maand verder.... hoe is die maand erna voor jullie gegaan en hoe gaat het nu? Ik heb het gevoel het nog niet helemaal te bevatten... hij was zo mooi vanbuiten...
Lieve Vivian, Ons kindje was ook erg mooi. Je kon er niets aan zien aan de buitenkant. We hebben veel foto gemaakt en ze hadden in het ziekenhuis voor voetafdrukken gezorgd. Ze waren daar allemaal erg lief! Toen we thuis aankwamen ( met lege handen...) voelde het als een enorm gemis. Ik miste mijn kindje en het leek soms net of ik het nog in m'n buik voelde. Als ik dan naar de fotootjes keek werd ik weer helemaal rustig We hebben veel kaarten van mijn werk gehad en berichtjes van lieve mensen. Dat doet je wel goed moet ik zeggen. Ondanks al het verdriet! Ik vond het eng om voor het eerst weer naar buiten te gaan. De confrontaties. Gelukkig kan ik er goed over praten, maar als iemand naar je toe komt om je te feliciteren ( iemand die nog denkt dat je zwanger bent) is het wel heel moeilijk. Ik werk nog niet. Ze vinden dat ik eerst maar eens goed moet herstellen. Je hebt immers wel een bevalling achter de rug! Lichamelijk heb ik de eerste week erg last gehad van spierpijn en veel bloedverlies. Dat bloedverlies is bij mij,na 5 weken, pas net gestopt. Omdat je niets hebt om voor te zorgen ga je al snel wat dingetjes in en om het huis doen. Neem je rust is mijn advies! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet eraan denk. Het blijft toch je eerste kindje. Ik heb een fotootje met een kaarsje in de woonkamer gezet en we hebben samen een kleine tatoeage op onze pols laten zetten. Doe wat je denk wat goed is om het te verwerken! Iedereen doet het op zijn eigen manier. Het is jullie verdriet! Wij hopen toch weer snel zwanger te zijn...maar eerst nog herstellen. En dan al die zwangere vrouwen en kinderwagens......dat vind ik erg moeilijk. Door deze ervaring sta je weer met beide benen op de grond. Het gaat allemaal niet vanzelf! Mensen die er zo makkelijk over denken zijn stom. Vraagje, had jij al baby spulletjes gekocht? Ik had namelijk zo'n sterk gevoel dat het niet goed zat dat ik nog niets gekocht had!
Lieve Toetie, Ik had eigenlijk nog bijna niks gekocht. Was bezig met behang uit te zoeken, maar ik kon niet kiezen. Achteraf wijzen dingen er wel op dat ik een voorgevoel had, maar omdat dat niet bevestigd werd stond ik er niet teveel bij stil. Sowieso doe ik nu nog rustig aan.... ik heb een katheter, want na de ruggenprik kon ik niet meer plassen. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en dan moet ik laten zien dat ik zelf kan plassen, dus daar hoop ik heel erg op! Wij hebben ook erg veel steun aan de berichtjes, cadeautjes, bloemetjes en mailtjes van vrienden en familie. Zelf ben ik ook een prater, dus dat gaat mij zeker helpen bij het verwerken. Wanneer wil jij weer gaan werken? Ik heb zelf op m'n werk aangegeven dat ik er een maand niet zal zijn en dan met halve dagen ga beginnen. XXXXX en knuffel voor jou!