Vroeg positief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by springxsummer, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hoi hoi!

Als ik mn cyclus van 33 aanhou.. want de laatste tijd was t 33-33-33-31-34-zwanger. Dan zou ik al met 3 weken en 1 dag positief getest hebben. Bij mn dochter was dit met 3w3d ongeveer en dat vond ik al vroeg!
    En als ik bijv. De calculator van de site gebruik voor de vruchtbare dagen te berekenen dan zie ik dat we op die dagen geen sex gehad hebben .. maar sperma overleeft natuurlijk een tijdje. . Wat vreemd eigk als je alles zo bekijkt. Ach vrijdag echo hoop dat alles goed zit dat is het belangrijkste! :)
    Nog meer dames die zo vroeg positief getest hebben? En bij wie de calculator ook niet klopt :p :)

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    bj mij was calculator dag te laat en bij andere berekeningen 1 dag

dus valt mee
    het is en blijft een indicatie mischien je ei eerder gehad?

3. springxsummer

Bij mij ook 1 a 2.. maar weet natuurlijk niet hoe het nu id vrijdag ren echo en dan weet ik het zeker. Ben gwn nieuwsgierig masr t belangrijkste is ik ben zwanger dus die paar dagen maken ook niet uit maar ik heb soms zoiets van misschien ben ik wel iets langer zwanger haha tja of juist korter.. haha

4. springxsummer

Deze mag wel weer op slot. Heb er niet heeeeel veel aan!

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Ik ben net zwanger en als ik mijn laatste menstruatiedatum invoer zou ik nu 3 weken en 5 dagen zijn. Ik vorige week vrijdag mijn eerste positest gehad. Dus op 3 weken en 1 dag.

Alleen ik heb heel vroeg mijn eisprong gehad, op dag 11 al. Dus volgens mij kun je beter rekenen vanaf je eisprong. Dan zou ik nu 4 weken en 2 dagen zijn.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Uhm tja dat is toch per situatie verschillend? Daar krijg je nooit antwoord op. Ik was zwanger van mijn dochter dacht veel verder te zijn maar werd 5 dagen terug gezet, ja er kan van alles gebeurd zijn ;) krijg je geen antwoord op. Succes deze week met de echo

7. springxsummer

Het is zo lastig:( weet niet wanneer me eisprong was maar dmv zo'n calculator en mijn berekeningen scheelt t 1 a 2 dagen. . Ik ben zwanger dat is t belangrijkste maar heb steeds t idee dat ik toch verkeerd reken en ik word teleurgesteld vrijdag haha

8. springxsummer

Ja daarom heb ik er ook niet heel veel aan. Niet echt aangedacht.
    Bedankt ik blijf positief!

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou zwanger ben je ;) maar het kan zijn dat het wat korter is of langer, even afwachten. Als er maar een mooi kloppend vruchtje te zien is toch :)

10. springxsummer

En door meer of minder te treuren komt er ook geen verandering in haha.. het was niet "bewust" dus ook niet precies alles bijgehouden we kluste wel zegmaar maar niet perse op vruchtbare dagen. . Zal je net zien dan ben je zo zwanger en dan weet je nie meer hoe je rekenen moet haha.
    Als we indd maar een mooi hartje en vruchtje zien :D

Share This Page