Hey dames, ik heb 12 dagen lang iedere dag een ovulatie test gedaan en iedere dag negatief. Betekend dit dat ik geen ei heb gehad, of zou ik er net naast gezeten hebben. Toch voor alle zekerheid om de dag geklust, je weet maar nooit . Heeft iemand hier ook ervaring mee? groetjes
Je ei kan nog komen. Ik had ook wel eens een late eisprong en een korte laatste fase. Ga nog even door, zou ik zeggen. Heb je je wel aan de regels gehouden (niet met ochtendurine en 4 uur niet plassen, niet te veel drinken).
thanks voor je snelle antwoord. Ja, heb me juist heel goed aan de regels gehouden. Ik ga inderdaad nog maar effe door met om de dag klussen, dan zitten we in ieder geval goed. Kan het ook zijn dat ik hem gemist heb?
Ik zie dat je op dag 18 van je cyclus zit... je eisprong kan zeker nog komen hoor! Gemiddeld is dag 14, maar het kan ook wat eerder en later... Zelf heb ik hem altijd rond dag 18, maar ik heb ook heel vaak pas dag 20 gezien... en nog later...
Heb je geen ovutesten meer in huis? Anders ook nog even doorgaan met testen, dan weet je een beetje hoe je cyclus in elkaar steekt. Ik denk niet dat je hem gemist hebt, maar dat hij gewoon nog komt. Klussen kan sowieso geen kwaad.
Ik heb ook eens een cyclus met ovu testen getest zonder ei te vinden. Toen ik het met de HA besprak zei hij dat je een erg korte piek kan hebben en als je dan om de 24 uur test je deze kan missen...Geen paniek dus!
Nou, is fijn te weten dat die waarschijnlijk nog moet komen of dat ik hem net gemist heb. Nou ja, blijven gewoon klussen, dan zitten we altijd goed. Zit nu in poging 4, vorige maanden waren 28,30,34 dagen, dus redelijk stabiel, maar kan zijn indd dat die deze maand weer wat langer is. Zullen zien en afwachten.
hoi meid hij kan nog komen ik heb deze maand pas op dag 31 een eisprong laat maar kan dus nog wel blijkbaar hopelijk komt je ei snel succes