12 dagen na Eisprong CB 2-3 weken ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bemy, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedendag,

Ik heb 12 dagen na mijn eisprong die ik overigens gevoeld heb en ook waargenomen heb met ovualtie testen een Clearblue test gedaan waarin stond 2 - 3 weken.

Zijn er meer dames die dit herkennen ? ik zit namelijk te denken aan een tweeling ? dit ook omdat het lijkt of ik mijn banden al voel en dit is nog wel mijn 2e zwangerschap ?

groetjes,

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Misschien maak je snel veel hcg aan. Ik heb wel gelezen dat dit niet perse een tweeling hoeft te zijn. Heb je reden om te vermoeden dat het een tweeling zou kunnen zijn?

In ieder geval gefeliciteerd!

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    mijn man is een van een tweeling en ik ben 31 jaar.
    ik las ergens dat je boven de 30 meer kans heb op een tweeling ?

weet niet wat veel hcg is ? daarom vroeg ik me af of er meer dames waren die zo vroeg getest hebben en ook zo'n soort gelijke uitslag hadden ?

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De CB is een indicatie en geen absolute wetenschap. Het komt meer voor dat er al vrij vroeg 2-3 wordt getest. Zegt enkel iets over de hoeveelheid hcg, niets over eventueel een tweeling. Het zou kunnen als het in de familie voorkomt, moet die zwangerschap niet ontstaan zijn uit een vruchtbaarheidsbehandeling.

In ieder geval van harte met je zwangerschap! Een echo zal je over een paar week duidelijkheid geven!

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Op mijn test 12 dagen na stond er 3+. Het was er 1. Dus het zegt niet zoveel denk ik.

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    het zegt niet heel veel.
    veel denken ook dat ik een tweeling krijg omdat mijn buik nu al duidelijk zichtbaar is en heb zelf ook veel bandenpijn maar ik ben toch echt zwanger van 1 kindje

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    #7 smiley3, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    zegt niet veel, mischien dat je snel HCG aanmaakt

het is een indicatie:)

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dat je man tweeling is heeft niet meer kans voor jullie. Het gaat om de aantal rijpe eitjes die bevrucht kunnen worden bij jou. Ik had op 10 dpo ook een cb 2-3 en echt maar een beeb in me buik :) dus het wil niks zeggen...

Deel Deze Pagina