Beste forum leden! Ik heb even jullie raad nodig! Willen jullie even meekijken! Ik weet het is een beetje stom om zo vroeg te testen maar ik kon het niet laten had gister al een test van de action gedaan, daar was een heel heel licht roze streepje op te bekennen. Uit niuwschierigheid vandaag een kv test gedaan! Ik zie een licht roze streepje! Hoe langer de tijd verstrekt hoe donkerder hij wordt. Zin jullie he ook? Ben zo zenuwwachtig, zou zo nog 10 testen kunnen doen haha! Maar kan nu beter nog paar dagen afwachten! Hopelijk willen jullie meekijken?! Thanks alvast.
Gefeliciteerd hoor Kv testten hebben lang de tijd nodig om te drogen dus hij zal steeds wat duidelijker worden
Dankje dames, jullie nemen mijn onzekerheid beetje weg! Alhoewel ik wel beetje vroeg ben met testen! Dus hoop dat hij/zij dan lekker blijft plakken en over een paar dagen een knal test heb
Waarom altijd dat bang zijn omdat je voor nod test? Je bent nu net zo zwanger als een paar dage later....dat geeft geen meerwaarde aan het wel of niet zwanger blijven hoor Gewoon genieten
Ja dat klopt ook wel hihi maar geniet meer als ik een knaltest heb 😃en een digatale ! Kan ik ook morgen al doen digitale van clearblue of zou nog te vroeg zijn ?
Gefeliciteerd. De digi van cb kan je zeker doen. Die gaf bij mij met een nog lichter streepje al zwanger1-2 aan.
zag mijn test er ook uit op 5 dagen voor m'n nod en ben nu al 17 weken zwanger. Ik zeg ook gefeliciteerd! CB met tijdsindicatie heb ik 2 dagen erna gedaan en die zei toen ook 1-2 weken zwanger.
Dankjewel voor de lieve felicitaties. Het begint langzaam beetje door tedringen. Maar juig hier nog niet te hard hihi dat de dagen maar snel voorbij gaan en ik nog een keer kan testen. Straks even digitale test halen. Heb er ook nog eentje van kruidvat liggen! Pff wat is het toch zenuwslopend...