Hallo dames, Omdat ik deze maand echt een goed gevoel had, heb ik vanochtend een test gedaan. 2 dagen voor ik eigenlijk mag testen. Maar die is zo negatief als het maar zijn kan....ik ben dus flink van slag. Ik had het niet verwacht het wordt me soms echt teveel na 9 jaar maar ik wil niet opgeven
Nog niet opgeven Als je te vroeg test dan kan het ook echt zijn dat je te vroeg test. Test opnieuw op de dag dat het mag
Ik ben het eens met Bubblez. En verder een hele dikke knuffel!! Negen jaar, wat zal jullie wens onvoorstelbaar groot zijn..
Ben het er mee eens! Geduld hebben en al helemaal de moed niet opgeven. geduld hebben is makkelijk zeggen want het is gewoon...je wilt testen. Je wilt t weten.. succes!!!
Ik hoor hier niet want heb geen vruchtbaarheidsbehandelingen gehad, maar had twee dagen voor mijn NOD ook een hartstikke negatieve test, waardoor ik al dacht dat ik het dus uit mijn hoofd kon zetten. En zowaar, twee dagen later, geen menstruatie, en alsnog een positieve test. Het zegt dus nog niks!
Ik had bij m'n tweede op 12 dagen na iui ook een negatieve test. Toen ik de test weg wilde gooien, zag ik wel een vage streep...pas 17 dagen na iui een knaller. Overigens had ik juist geen goed gevoel bij die ronde. Het kan dus wel. Over 2 dagen weer testen