Dat bloed zegt niks... Had ik ook bij deze zwangerschap en momenteel 38,1 weken zwanger Maar ik vind m dus ook te donker voor pregnyl 5000. Had zelf bij de eerste 10000 gespoten en was er ook uit na 10 dagen. Maar goed,elknlijf is anders Mijn duimen draaien voor morgen.
@ShallY , oooooooh!!! Ik vind hem ook aardig donker voor nog wat pregnyl! Hoop dat dit em dan eindelijk is!
Ik zou wel met hetzelfde merk testen ivm verschiklende gevoeligheid vd testen. Dus morgen dezelfde als vandaag gebruiken
Hij lijkt inderdaad wel iets lichter! Zelfde tijdstip genomen? Kan het aan concentratie van je urine liggen? Hoe oud is de test? Je zou vandaag 13 dpo zijn toch? Daarvoor ziet streepje er goed uit, maar ze lopen inderdaad niet goed op! Kan je er nog 1 doen? Veel vragen, maar snap je onzekerheid helemaal!
Heb net uit bed die test gedaan en de hele nacht niet geplast, net als gisteren. Had nog een test gedaan en die was hetzelfde. Ga morgen nog wel een keer testen en dan zie ik wel. Ga er nu in ieder geval maar vanuit dat het niet goed gaat.
Ik ben niet bekend met Action testen, maar weer dat Kruidvat nog best oploopt na afleestijd! Fingers crossed!
Hij lijkt nu wel iets donkerder hoor dan de test van 12 DPO! Op je vorige foto verschilde dat nog! Ik word positiever! Je bent nu 13 dpo toch?
De test van gisteren is de vloeistof gek verdeeld. Boven gedeelte vd streep donkerder en onder lichter. De test van vandaag is overal evenredig verdeeld. Ik vind die van vandaag mooier en duidelijker En ps... hcg verdubbeld niet in 24 uur maar in 48-72 uur hoor
Hoopte al dat je zou reageren rogijuli Ik word helemaal nerveus ervan. Ga er maar vanuit dat het niet goed afloopt, valt het alleen maar mee. Morgen dus testen en weer vergelijken.