Bijwerkingen Clomid, Menopur en Pregnyl.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Amare, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

#1 Amare, 6 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2016
    Ik gebruik sinds oktober Clomid. Nu ben ik de laatste twee maanden ineens slechter gaan zien.
    Ik droeg al een bril, maar mijn zicht (met bril) is van 100% naar 80% gegaan.
    Ik ben bij twee opticiens geweest en bij de ene kregen ze het zicht van mijn re-oog ook niet hoger dan 80%, bij de andere wel.
    Toen ze echter van mijn medicatie hoorden, weigerden beide opticiens mij een nieuwe bril te geven. Ik ga namelijk binnenkort beginnen met Menopur en Pregnyl.
    Wie is er mee bekend dat je slechter gaat zien en moet ik me laten doorverwijzen naar de oogarts? ( advies van een van de opticiens).

2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Met Clomid heb ik geen ervaring, wel met Menopur en Pregnyl. Ik heb geen last van mijn zicht gekregen, maar er staat geloof ik in de bijsluiter dat je iets waziger kan gaan zien. Maar dat is dan toch tijdelijk neem ik aan? Dat jij in twee maanden slechter bent gaan zien lijkt me wel een reden voor een bezoekje aan de oogarts ja.

3. Amare

Amare Niet meer actief

Ze wisten niet of het tijdelijk was, het kon nog verbeteren of zo blijven.
    Maar stel dat we nog heel lang in dit traject zitten, dan zou ik al die tijd slecht zien 😁.

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    wat apart joh! Nog nooit van gehoord en ik slik al ff clomid. Van pregnyl geen bijwerkingen, maar ik zou t inderdaad bij de oogarts aankaarten

Deel Deze Pagina