Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum. En wil allereerst even zeggen dat ik het fijn vind dat er zoveel vrouwen in zo'n beetje dezelfde situatie zitten als ik. Op dit moment weet ik even niet wat ik moet doen. Wij willen heel graag een tweede kindje. Maar ik wordt heel onregelmatig ongesteld. Zelfs zo onregelmatig dat het wel 3-4-5 mnd uitblijft. We wisten even niet meer wat we er mee aan moesten en zijn naar de gyn gegaan. Na een aantal onderzoeken kreeg ik te horen dat er een verhoogde waarde van PCOS in mijn bloed zat. We zijn gestart met clomid maar dat mocht niet baten. Daarna moest ik spuiten. Dat hielp alleen om een menstruatie te krijgen. Maar niet om zwanger te raken. Ik werd ook erg raar in mijn hoofd. Mijn omgeving had er erg last van. En mijn man en ik hebben besloten om even een pauze in te lassen. Dat is nu twee mnd geleden. Het probleem is dat mijn menstruatie nu niet op gang komt. En daarbij natuurlijk ook geen eisprong. Het doet pijn. En ik weet echt niet wat ik moet doen. ik wordt er heel onzeker van. Want het verlangen naar een tweede kindje zit zo ontzettend diep!! Maar er zijn ook twijfels of ik verder moet gaan met spuiten. Zijn er mensen met hetzelfde probleem als ik? Groetjes san
Hoi San, Ik herken je probleem niet. Zelf spuit ik Gonal f en zet dan Pregnyl om de eisprong te laten plaatsvinden wanneer de eitjes voldoende groot zijn, ook i.v.m. PCOS. Ik heb ook meestal 3/4 x per jaar een eisprong, en soms rondes gehad van 120 dagen. Ik zou je twijfels bespreken met je gynaecoloog, zij zijn immers expert en misschien zijn er andere middelen die je kunt spuiten waar je minder last van hebt. Waar heb je eigenlijk precies last van als ik vragen mag? Succes hoor met dit alles, is niet makkelijk. liefs
Je geeft zelf aan PCOS te hebben. Als je nu pauze neemt zal je cyclua idd onregelmatig kunnen zijn en lang duren zonder medicatie.
Hallo, ik ben een week geleden spontaan ongesteld geworden. Aan de ene kant ben ik er blij om. Maar aan de andere kant was ik liever zwanger geweest natuurlijk. Maar helaas. Ik heb de gyn gebeld en gezegd dat we een pauze inlassen. Hopelijk wordt ik weer gewoon ongesteld. Maar dat is even afwachten. Ik heb pcos. De komst van onze dochter heeft ook een tijdje geduurd. Na de bevalling is mijn hele hormoonhuishouding in de war geraakt. Toch ben ik nog steeds onzeker. Bedankt voor jullie reactie. liefs
ik heb heel erg last van stemmingswisselingen. Met name woedeaanvallen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik ook nog eens pms heb, guusje99 lfs