Test van vanochtend.Rechts is van vanochtend.Wat denken jullie zit nu 15 dagen na ovitrelle!? Maar vind niet echt donker of hoeft dat ook niet?
Dames,ik maak me echt zorgen hoor...heb zo veel last van m’n buikEn mijn onderrug,bij niezen doen m’n eierstokken zeer.Ik kan toch nu nog niet al last hebben van een eventuele zwangerschap ben echt bang dat ik ongesteld ga worden hoor..wat een onzekerheid zeg pfff sorry voor mijn geklaag hoor damesEn bedankt voor jullie reacties!
Ik vind je kruidvat test ook wel opgelopen, ik durf je wel te feliciteren Het gevoel dat je ieder moment ongesteld gaat worden is normaal, je baarmoeder gaat zich oprekken
@dikra09 ik hoop het echt van harte voor je hoor! Maar ik had zelf 14 dagen na de ovitrelle (13 na IUI) een duidelijk positieve test, dag 15 negatief en dag 16 ongesteld. Dus het kan wel degelijk nog zo lang in je lijf zitten. Ik heb er iig een klap van opgelopen, die eerste positieve test ooit.. Ik ga dus niet meer eerder testen dan dag 16 na de ovitrelle. Duim voor je!
Ja dat was het zeker. Bij jou lijkt het er gelukkig beter uit te zien hoor! Hoop echt dat hij morgen verder opgelopen is Ik ben bezig met IUI, onbegrepen onvruchtbaarheid..
Mijn man wou toch test doen dames...maar hij lijkt niet zo donker als gisteren of zie ik dat nou verkeerd?