Ik snap het niet word hij eerst minder van kleur en word je dan ongie? Of kun je ook ongie worden met een positieve test?
Nee niet met dezelfde urine.. maar gisteren deed ik het ook niet met de ochtend urine.Maar mijn urine was ook een paar dagen heel donker en nu ineens weer gewoon licht ik snap er niks meer van hoor.. ik zit nu 16 dagen na de ovitrelle zou het er bij mij dan nu pas uitgaan?
Hoi Dikra, dit is dus precies wat er bij mij ook gebeurd is. Superkut, maar ik ben bang dat je er vanuit moet gaan dat het nog van de Ovitrelle is.. al hoop ik natuurlijk van niet!
Ja dit is echt heel teleurstellend zegIk had eigenlijk ook beter kunnen wachten met testen maar eigenwijs als ik ben.
Ja ik kon mezelf ook wel voor mn kop slaan. Maar duim toch nog even voor je. Test morgen met ochtendurine, dat is goed geconcentreerd.
Dankjewel lief van je! Ja mocht ik morgen nog niet ongie zijn haal ik weer een Clear blue digitaal die de weken aangeeft.dat is beter.Maar mijn urine is een aantal dagen heel donker geweest en nu heel licht weer..wat zou dat geweest kunnen zijn? Weet jij dat?
Nee enige wat ik kan bedenken is dat het kan verschillen met hoe lang je niet naar de wc bent geweest en wat je hebt gegeten..
Ik zou t even bij streepjes testen houden om op of afloop goed in kaart te brengen, steeds dezelfde test gebruiken en bijv elke keer ochtend urine.