Hallo, Heb een vraagje. Zit nu op dag 16 van cyclus. Heb elke ochtend een ovulatietest gedaan maar blijft negatief. (Ik heb de afgelopen 4 keer buikpijn gehad op dag 15/16). Nu had ik gisteren op dag 15 dus buikpijn de hele dag en veel cervix.. maar de test blijft maar negatief. Heb ik hem gemist omdat ik maar 1x per dag test? Gistermiddag had ik voor de zekerheid ook een test gedaan maar die was ook negatief. Snap er niks meer van..
Je kan hem gemist hebben. Maar het kan ook makkelijk zo zijn dat je piek gewoon nog moet komen. Je zit pas op dag 16 . Elke maand kan de dag waarop je eisprong plaatsvindt verschillen. Rustig even doortesten zou ik zeggen!
Als je gisteren vruchtbaarslijm had kan het heel goed dat je ei nog komt. Je kan al een aantal dagen voor de eisprong vruchtbaarslijm hebben. Als je de kans ziet zou ik vanaf vandaag 2x keer testen.
Uhm. 31, 27, 27, 30. Maar bij de 27, 27 & 30 buikpijn op dag 16.. snap er niks van.. ik ga maar gewoon stug door met testen denk ik pff..
Heb je al eerder ovulatietesten gedaan of is dit de eerste ronde? Buikpijn geeft vaak aan dat je eisprong eraan komt. En dat kan soms een dag of 2 duren voordat je ei dan springt. Op dag 18 bijv een eisprong is ook niet heel vreemd bij cyclussen van 27-30 dagen. Dan is je lf alleen wat korter maar daar kan je prima zwanger mee worden.
Welke ovulatietesten gebruik je? En gebruik je de eerste ochtendurine? Want je hebt het over iedere ochtend maar ovulatietesten mag je (in tegenstelling tot zwangerschapstesten) niet met ochtendurine doen. Dan zijn ze onbetrouwbaar. Behalve de CB digitaal, die juist weer wel. Om het makkelijk te maken . Beste resultaat krijg je tussen 10:00 en 16:00 geloof ik.
Stel dat je cyclus weer 31 dagen is met een lf van 11 dagen dan is je eisprong op dag 20 pas Rustig doortesten inderdaad Ps .. buikpijn is de groeispurt van het ei. De eisprong komt pas daarna
Ik gebruik clearblue! Met ochtend urine.. maar er komt nog geen smiley. Gewone dipsticks heb ik ook. Die geeft ook nog niks aan.
Dit is de 3e ronde met ovulatie testen. De eerste keer was het helemaal verkeerd gegaan. Ik ging uit van de 14e dag en heb daarna niet weer getest.. buikpijn kwam 2 dagen later.. de vorige maand heb ik 1x positief getest op een middag dat ik buikpijn had. Vandaar dat ik het raar vond dat hij gisteren alsnog negatief was. Maar ja. Ik lees dat het dus wel pas op dag 18 kan zijn. Ik wacht het af.
Oké dus hij knapt daarna als het ware open als je buikpijn hebt gehad? En dan gaat hij onderweg.. haha..
Bedankt voor jullie reacties. Blij dat ik hier even een vraag kon stellen. Ik ga door met testen. Het zal elke maand wel niet gelijk zijn!
Hij komt eraan! Veel buikpijn sinds 11 uur vanochtend en een ovulatietest die vanochtend nog negatief was loopt nu op Deze topic was dus weer nergens voor nodig!
Dit is een hele 'normale' negatieve test. Ik heb altijd gedurende de cyclus een 2e streepje op mijn ovulatietest. Dit zegt dus helaas niks. Gewoon nog even door blijven testen
LH kan schommelen. Dat je test nu donkerder wordt zegt helaas helemaal niks. Hopelijk word ie snel positief! Zou wel 2x per dag blijven testen.