Nog geen menstruatie, wel klachten.. zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SowNice, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SowNice

SowNice Lid

25 feb 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vandaag moet ik ongesteld worden maar er is nog niks aan de hand. Wel heb ik buikkrampen, witverlies (een aantal dagen geleden had ik zelfs slijm, terwijl ik dit anderhalve week geleden al had bij de eisprong), pijnlijke borsten en ben ik humeurig. :(

Ben heel onzeker en weet niet wat ik moet verwachten.. Heeft iemand ervaring met deze symptomen en ben/was je toen toch zwanger?

Wachten duurt lang maar ik wil geen vroege test doen..

Let me know, ben benieuwd!!
    Liefs SowNice

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik had ook menstruatieklachten.. Een paar dagen achter elkaar.. Ik dacht dat het gewoon nog niet wou doorzetten.. Ik zou op maandag een tattoo laten zetten dus op zondag (om mijn man gerust te stellen) een test gedaan.. Ik was zwanger!

Dus het hoeft niet.. maar het kan wel heel goed! Spannend!

3. SowNice

SowNice Lid

25 feb 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Jolanda!

Ik word gewoon erg onzeker van al het wachten. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar het is wel moeilijk hoor! Ben er ook veel mee bezig :( Fijn dat het bij jullie gelukt is!! :)

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook dezelfde klachten net een 2voor5 test gedaan maar negatief hopelijk heb jij wel succes :D

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Ik herken het, ik heb ook verschillende klachten, ook getest maar deze waren negatief (5 en 3 dagen voor nod). Ik had ook geen geduld meer, nu heb ik mijzelf voorgenomen om af te wachen en anders pas een paar dagen nod te testen.

Maar het wachten blijf zo moeilijk!

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja, wij hebben ook echt 'mazzel' gehad.. Binnen 2 maanden was het raak.. Ik gun het iedereen zo snel, want je bent er zo mee bezig..

Hopelijk is het snel raak bij jullie :) succes!

7. SowNice

SowNice Lid

25 feb 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal voor de reacties. Heb uit nieuwsgierigheid toch maar een test gedaan vanmorgen.. negatief helaas maar ook geen ongi. Afwachten dan maar..

8. SowNice

SowNice Lid

25 feb 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan toch na een flinke tijd wachten... ik ben ongesteld! Eigenlijk wel fijn, dan kunnen we door naar de volgende periode :)

Deel Deze Pagina