Hoi allemaal, Heeft iemand ervaring met dat de test bij een eerste zwangerschap meteen na NOD positief was en bij een 2e zwangerschap dat het veel later pas was? Heb namelijk bij mijn eerste zwangerschap de dag na mijn NOD een dikke positieve test gehad. Nu gaan we voor ons 2e kindje en ben morgen een week over tijd. Nu 3 testen gedaan (18-6, 20-6 en 21-6). alle drie waren ze 5 minuten na afleestijd licht positief. officieel niet meer geldig, maar wel bijzonder dat ze het alle 3 hebben. ben nog nooit zo lang over tijd geweest en heb wel wat symptomen, maar niet denderend. zou graag iemand ervaring willen weten met verschil tussen 1e en 2e zwangerschap
Kan zijn dat je ei later ingenesteld was of dat je nou langzamer hcg aanmaakt.. al met al elke zwangerschap is anders. Maar heb je fotos van je licht positieve testen? Want na 3 dagen ik zie 18 en 21 zou die wel al n stuk donkerder moeten zijn.
ja dat zou ik ook denken maar was niet donkerder, eigenlijk hetzelfde gebleven. ik heb zelf zoiets van laat me dan maar ongesteld worden, want vind dit ook niks. toch blijf ik een klein beetje hoop houden zolang ik niet ongesteld ben. heb jij hier zelf ervaring mee?
Van mijn 1e zwangerschap weet ik het niet (pas laat de eerste test gedaan), maar hier wel duidelijk verschil tussen zwangerschap nr 2 en 3. Bij nr 2 kreeg ik 10 dgn na NOD pas een tuurstreepje, die daarna snel duidelijker werd. Ik voelde me al bijna 2 weken zwanger, maar aanvankelijk bleven testjes dus negatief. Later bij termijnecho een week teruggezet, opeens late eisprong en/of late innestelling, ondanks mijn regelmatige cyclus. Bij nr 3 had ik 3 dagen voor NOD al een duidelijke test, die flink knalde op NOD. Je hebt nu 3 vage testjes begrijp ik, met totaal 3 dagen tussen eerste en laatste? Mijn ervaring bij 2e zwangerschap was wel dat, toen ik eenmaal een vaag lijntje zag, deze snel donkerder werd bij opvolgende tests. Ik zou dus zeggen dat het indrogers zijn (allemaal hetzelfde merk?). Maar goed, geen bloed geeft moed, dus ik zou rustig doortesten en hopen... Succes!
Nee ik niet. Ben nog niet bezig voor een kindje. Zou het wel even in de gaten houden en anders even bloed laten prikken om te kijken of het goed stijgt.. zou overmorgen nog eens testen.
Ik test inderdaad van de week nog een keer. aan de ene kant voel ik me wel zwanger maar aan de andere kant weet ik dat je lichaam je ook voor de gek kan houden en daarom probeer ik niet te veel te hopen, maar ben er wel veel mee bezig. alle testen zijn van hetzelfde merk indd. we blijven afwachten
Welk merk ik het dan? Kv2v5 heeft tegenwoordig langer nodig om Door te lopen.. kv early en predictor early geven valse strepen en worden hoe langer hoe dikker.. Over twee dagen gewoon nog eens testen
was inderdaad 2 voor 5 kruidvat. er staat wel in de bijsluiter dat je de test na 5 min niet meer af mag lezen. maar dus bekend dat het langer duurt..?