Hoihoi! Sinds gisteravond 10/11 dpo heb ik nu in ronde 15 eindelijk een duidelijk positieve test in handen. Heb tweemaal eerder tuurtesten gehad die ook niet opliepen. Kijken jullie mee of jullie oploop (gaan) zien? Bovenste test is van gisteravond 22:00, middelste van vanochtend (11/12 dpo) en onderste van 5 minuten geleden. Weet dat er even overheen gaat voor je oploop gaat zien maar kon het niet laten haha. Vanochtend ook de digitale CB gedaan en die gaf aan 1-2 weken.
Allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat ben je enthousiast met testen, haha. Herkenbaar hoor, daar niet van Je HCG verdubbelt elke 48 uur. Met de frequentie waarmee je nu test, ga je nu nog haast geen oploop kunnen zien. Je zit namelijk ook nog met verschillen in concentratie van je urine op de verschillende tijdstippen. Voor nu zie ik nog geen oploop (wat dus normaal is), maar die komt er vast aan met wat tijd/geduld
Wat verdrietig, ik snap dat je dat onzeker maakt nu. Heb het zelf helaas ook twee keer meegemaakt. Testte me ook een slag in de rondte om toch een bepaalde zekerheid te voelen. En weet je, als het je helpt om je hoofd koel te blijven houden: gewoon blijven doen! Hopelijk kan je snel terecht voor een echo en wordt je beloond met een mooi kloppend hartje
Jaaa dankjewel! Begin het langzaam te geloven. Nu duimen dat het goed blijft gaan maar gevoel is goed
Denk dat we bijna bij de knaller zijn! Merk wel dat ik een behoorlijke testverslaving heb overgehouden aan de vorige keer dat ik alleen tuurtesten had die niet opliepen
Vandaag nog niet getest! Denk vanavond rond 22:00 weer. Tot nu toe zijn de meeste testen die ik deed rond die tijd gedaan
Test van net en oploop donderdag, zaterdag, vandaag Verschil tussen gister en vandaag zie ik niet heel duidelijk want denk dat hij nog meer kan knallen. Ik ga stoppen met testen en alleen nog voor de 3+ over 1/1,5 week denk ik
Nou ik zie toch duidelijk oploop en vind dit een behoorlijke knaltest, hartstikke mooi! Ja die 3+ is dan weer iets om naar uit te kijken hè. Maar ga sowieso maar flink genieten dat je zwanger bent!
Dankjewel! Ik ga dat zeker proberen. Voor jou hopelijk ook snel een tweede wonder! Jeetje wat een onderschrift zeg