12 dagen na pregnyl vage positest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wies31, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey!

heb mijn test ook al in het vage zwangerschapstesten-topic gezet, maar ben toch benieuwd naar meiden met pregnyl ervaring wat die ervan vinden. ik zit vandaag op 10dpo, 12 dagen na pregnyl en 7 dagen na de tp, en ik had vanmorgen een hele vage 2e streepje, maar hij staat er echt. Nu ben ik natuurlijk bang dat ie van de pregnyl is, ondanks dat ik lees dat ie vaak na een dag of 10 eruit is.
    wat denken jullie?

liefs wies

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bij mij was de pregnyl naar 8 dagen er al uit. en teste op dag 15 positief [ helaas mk] het kan er dus idd al uit zijn.
    Heb je een foto?

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, mijn foto's staan bij het topic vage zwangerschapstesten, en toevallig is ie bewerkt door kristel daar, en dan zie je hem best redelijk duidelijk. ;) ik zal eens kijken anders of ik die kan kopieren. bedankt voor je reactie in ieder geval. ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marnat, ik heb hem hier, de bewerkte versie! ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zie wel wat ik zou als ik je was nog even wachten met weer testen .
    Om teleursteling te voor komen mijn ervaring.
    Ik denk wel dat je pregnyl er uit is.

6. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hoeveel pregnyl heb je gekregen? Het kan zeker Als je een dubbele hoeveelheid pregnyl hebt gekregen zou het er vandaag of morgen moeten uit zijn. Bij 5000 IE zou het toch al verdwenen moeten zijn... Maar je leest ook andere verhalen hé.

Ik had een spuit van 10000 IE. Op dag 13 na de spuit had ik een licht positieve test. Ik was helemaal bang dat het nog van de pregnyl was. Ik heb elke dag daarna getest om te zien of de streep donkerder werd. Ze werden donkerder :p
    Morgen nog eens testen en zien wat het verschil is?

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey,
    ik heb 5000 gespoten, nu 13 dagen terug. mijn test was niet duidelijker vanmorgen, dus ben bang dat het pregnyl was...:(
    maar het is nog vroeg, kan nog alle kanten op! :)

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik zag ook pas echt verschik tussen de testjes die twee dagen van elkaar verschilden. Als je gisteren een licht positieve test had, zou dan vandaag de pregnyl toch helemaal uit je lichaam moeten zijn en zou het toch een negatieve test moeten zijn, niet? Wil je geen valse hoop geven, maar daar klampte ik me aan vast :)

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    karnijn, ja, daar zit wel wat in ja :) maar ik vind hem denk ik wel iets vager dan gister. (nog vager dan vaag, haha) weet het niet hoor, maar goed, mss is het nu net de overgang van pregnyl naar eigen hcg, wie weet.....morgen weer een test hoor! ;)

10. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik hoop het voor jou! Laat maar weten

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb geen verstand wbt de pregnyl, maar hcg verdubbelt per 2 dagen in principe, dus ik zou de test van morgen vergelijken.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nu 2 dagen na de test van hierboven, is ie net zo vaag, of vager. :( vrees het ergste, heb ook al wat bruinverlies, heel lichtjes. hoop dat het mss nog een innesteling kan zijn, aangezien ik bij mijn vorige ivf op dag 8 na de tp ongi werd,heftig ook, en toen toch zwanger bleek te zijn. was dus een innesteling. duimen!!!

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik spoot 10000pregnyl en ben gewoon vanaf de spuit gaan testen. Dag 8 was de test blanco.
    Op dag 10 kwam er weer een tuur streepje dat niet duidelijker werd.

Dag voor nod was ik het zo beu, heb ik de 'zwanger/niet zwanger' van CB gehaald, deze heeft veel hcg nodig.

En binnen 30 sec stond er ZWANGER...terwijl mijn testjes niet duidelijker werden..

Dus zou zeeeeeeer zeker de moed niet opgeven...ik duim voor je hoor!!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor jullie opbeurende woorden! vanavond is het bruinverlies wel rood geworden, nog niet veel, en ook niet veel krampen, maar denk toch wel game over, al vind ik het wel vroeg, 9 dagen na de tp en nod 12. zal morgen zien hoe het is.
    we hebben in ieder geval 4 cryo's over waar we nog mee door kunnen, dat is het goede nieuws van vandaag! :)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Weet je wat het probleem is met de kruidvat testen? Ze zijn zo extreem gevoelig, dat ze zelfs een klein vleugje hcg oppikken.

Ik had zelf echt een knallende test van de kruidvat. Die dag ook bloedgeprikt en mijn hcg was echt slecht, 15 mlu. Niet goed zwanger dus, maar wel een knal test.

Bij mij is pregnyl er ook snel uit, maar ken ook zat meiden waar hij er echt pas na 14 dagen uit is.... En je hebt wel een ultra licht streepje, dus het kan de pregnyl nog zijn, maar ook een prille zwangerschap.

Hcg verdubbeld overigens elke 48 tot 72 uur, dus test morgen of overmorgen nog eens.

Edit: lees net bruin verlies! Bah, dat had ik niet gehoopt! Hopelijk snel raak!

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Babii: super dat je zwanger bent meid, beetje laat maar gefeliciteerd!!!
    @Wies: hopelijk ben je gewoon zwanger en is het lichte streepje niet van de pregnyl!!

17. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Balen seg! Als het bloeden stopt of minder wordt kan je je nog eens aan een testje wagen

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je wel, haha.

19. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    hoe is het wies?

20. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Hoi hoi ik kom mezelf erbij voegen als dat oke is ;)
    Wij zijn bezig met onze 1e icsi poging(vorige poging werd een escape iui vanwege te weinig stimulatie) woe 30-5 mn punctie gehad (16 eitjes) en za 2-6 mn tp gehad (14 emmy's en 1 toppertje teruggeplaatst) en zit nu dus in mn wachtweken......ik vind het allemaal zo zenuwslopend en lang duren pfff maar nou ben ik benieuwd wanneer ik kan thuis testen.....ik moet de 18e terug voor bloedprikken en dat is dus 16 dagen na tp....ze hebben daar gezegt dat ik pas 14 dagen na tp en dus 17 dagen na punctie thuis mag testen maar ik heb altijd gehoord dat je 12 dagen na de punctie al thuis mag testen......ik heb 5000eh pregnyl gespoten....ik ben van plan om vrijdag 15-6 te testen thuis das dus 13 dagen na tp.....kan het ook vroeger??

Deel Deze Pagina