Ja bijvoorbeeld. Of latere eisprong. ( vorige maand was hij ook 2 dagen na inseminatie gesprongen ondanks de pregnyl) Of het word een vroege miskraam. Wat ik natuurlijk niet hoop. Vrijdag weer prikken.
Hoi Wat denken jullie? Ik word elke 2e van de maand ongesteld dit keer was ik de 24ste ongesteld geworden 9 dagen te vroeg! ( terwijl ik altijd optijd ongesteld word) dit duurde ook maar 2/3 dagen waarvan ik alleen in de ochtende wat bloedde in de avond/nacht helemaal niets!. nou klaar met de ''ongesteldheid'' kreeg k anderhalve week daarna last van slijm (elastisch) 1x liep het er gewoon uit! het doorzichtig en het rook naar niks dat duurde 2 dagen.. Nog nooit meegemaakt dus ik schrok me dood! Ik had daarvoor 1 test gedaan negatief toen gister weer een test gedaan ook negatief.. Maar blijf symptomen krijgen die met de dag meer worden.. last van krampjes plassen etc. gevoelige borsten.. ik ben daarom naar de huisarts gegaan vandaag om bloed en urine te testen.. urine uitslag binnen wat bleek k heb een blaasonstekingen ( noooit gehad en had ook helemaal geen symptomen daarvan alleen dat krampgevoel..) nu dus wachten op bloedtest wat denken jullie? Ik heb sterk gevoel dat ik echt zwanger ben.. Me buik is ook wat groter en het zit superlaag.. als ik het ben denk k dat ik 8weken zo ben graag reactie! groetjes
Nou toenstraks nog een actiontest gedaan voor te vergelijken. De bovenste is van gisteren en onderste van vandaag. Nou hij is toch duidelijk gestegen sinds gisteren al zeg ik het zelf! Ik durf nu wel te zeggen dat ik zwanger ben!
Helaas!! Mijn hcg was vandaag 39. Dus maar 10 gestegen in 3 dagen. Veel te weinig. Bah! Ik baal enorm!