Mijn hcg was maandag 39 en in 3 dagen 10 gestegen( vrijdag was hij 29). Komende maandag mag ik opnieuw prikken. Ik. Heb nog geen bloedverlies dus dacht doe eens een test om te kijken of het misschien stijgt. Kan dit als het hcg niet zou stijgen? Laatste test heb ik de 11de in de avond gedaan. Hier moet mijn hcg rond de 20 gelegen hebben schat ik. Als mijn hcg aan het dalen was van maandag moest de test niet veel lichter zijn?
He kak, nog geen zekerheid dus.. over je test durf ik niks te zeggen hoor... hopelijk is het snel maandag voor je, en dan mooi gestegen!
Donkerder of niet? Bovenste lijkt streepje rechts te hebben dat donkerder is. De rest is lichter ernaast. Bij de onderste is het streepje egaal gekleurd
Okee bedankt dames! Ik weet niet wat ik moet denken. Ik heb al een hele week heeeeel licht roze afscheiding. Meer rozige witvloed. Ene keer is t bijna weg anderw keer iets meer en dan is het weer bijna weg. Ik heb nu al 3 dagen pijn aan de zijkant van mijn borsten. Dit heb ik ook nooit als ik ongesteld word. Dus ik ben echt superbenieuwd wat het hcg morgen is. Ik word wel gek van deze onzekerheid. Eerst had ik t al opgegeven. Toe. Geaccepteerd dat t mis was. Daarna krijg je weer hoop. Zie je iets meer rozige afscheiding en hoop valt weer in duigen. En dan gaat het weer weg en denk ik????? Groetjes linnepin
HCG is 206. Is wel gestegen. Maar niet WOW. Hopelijk niet een BBZ. Mag pas om 14:00 bellen naar de Gyn over wat verder. Werk zelf in het ziekenhuis vandaar dat ik de waarde al weet. Groetjes linnepin
He wat een onzekerheid meid! Wel stijging die volgens de tabel genoeg is voor je zwangerschapsduur. Maar stijgt het snel genoeg? Ik duim voor je! Hopelijk krijg je een echo waar iets op te zien is
Helaas op 25 december toch misgegaan. Heb maandag mijn 3de iui gehad. Zaadkwaliteit was dit keer aanzienlijk beter dus nu duimen maar!!! Groetjes linnepinna
Yes! Meteen weer zwanger. Zit vandaag 13 dagen na pregnyl en zo een 10 a 11 dagen dpo ( eitje was nog niet gesprongen bij iui) Wat een wonder dat het gelijk weer raak is!! Hopelijk blijft dit wondertje een keertje plakken.