wij zijn bezig met zwanger worden wij willen het graag op een leuke manier vertellen (ik dus ook aan me man omdat die veel werkt en ik de test alleen moet doen) wie heeft der ideeeen kom maar op
hey knuffie23 ben je al in verwachting? ikzelf ben nu 1mnd gestopt met de pil en kan zondag testen en denk er wel overna hoe ik t ga vertellen ed ik wil mn vriend verrassen misschien met test inpakken of kaartje of speen met i love papa ofzo heb ook nog geen idee eigenlijk er is hier wel nog een onderwerp daarover met nogmeer ideeen ! en als het eenmaal positief is vertellen we het de ouders en familie gewoon gezamelijk als we "op de koffie" gaan succes ermee en hoop dat je snel op een goed idee komt groetjes
hoi spannende tijden ik ben nog niet in verwachting hoor ben begin april gestart met foliumzuur en begin mei gestopt met de pil zou dus as donderdag ongesteld moeten worden volgens de beschrijving van de test mocht ik gisteren al testen maar die was negatief wacht nu even als ik vrijdag nie ongesteld ben weer even een testje maar me lichaam moet natuurlijk weer op orde komen dus we zien wel hoe het gaat ik zat te denken om een speen of slabbetje te kopen met I love papa of papa the best ofzo die in te pakken met de test erbij familie en vrienden heb ik nog geen idee over