Nog een vraag over ovutesten....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gaby83, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo dames.

Ik zit met een probleempje, tenminste dat denk ik.
    Ik gebruik nu al 3 maanden ovulatietesten, maar nu lees ik overal dat de 2e streep net zo donker of donkerder moet zijn.
    Mijn streepjes worden altijd rond de 12e dag donkerder tot en met de 14e 15e dag, daarna zakt ie weer af tot geen streep net zoals in het begin. Maar nooit is het streepje net zo donker als de controle streep. Je kunt duidelijk zien dat ze donkerder worden. Ik ging er altijd vanuit dat ik dus een eisprong had. Maar nu begin ik toch te twijfelen.
    Kun je LH piek omgaan zonder dat ie je ei echt springt?

Ik zal zo ff proberen of ik een foto kan maken van de laatste maand, deze heb ik nog bewaard.

Weten jullie misschien hoe het zit?

Groetjes gaby

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mijn testen zijn ook nooit helemaal positeif zie mij album maar en deze maand ook weer niet.. maar word wel altijd 2 weken daarna ongi dus ga er vanuit dat me ei dan is

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Dat heb ik ook, wordt ook gewoon ongesteld na 2 wkn.

Bedankt voor je snelle antwoord!

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Misschien dat je net de top van LH piek mist. Misschien zou je eens twee keer per dag kunnen testen als je strepen donkerder worden.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey!

Ik ben deze ronde gestart met ovulatietesten en ben er nu sinds dag 10 dagelijks mee bezig. Gisteren kreeg ik een licht streepje en ging er dus van uit dat dit vandaag donkerder zou worden en ik m'n eisprong kon verwachten... Maar vandaag is er alweer geen streepje meer te zien!
    Heb hier al een paar keer gelezen dat mensen zwanger werden ondanks gedurende een hele cyclus negatieve ovulatietesten dus ga me er niet te druk in proberen te maken.

Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, ik reken gisteren als dag van m'n eisprong!

Lieve groetjes, Elke

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Op dag 14 en 15 test ik ook 2x op een dag. Dus snap het ook nie helemaal meer.

Ben nog bezig op ze op de laptop te zetten, wil nie echt lukken, want het ze met m'n mobiel gemaakt, de camera kan hem nie scherp stellen.

@elke: Bijna alle vrouwen hebben altijd wel een lichte lh piek, dus een heel licht streepje zegt niets, tenzij die toch met een dag donkerder wordt. Dus nog ff door testen! Heel veel succes!

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Welk merk ovu testen gebruik je?

Misschien is anders de persona een idee? Is wel wat duurder maar deze geeft gewoon een ei-symbool als je eisprong er aan komt. Geen gedoe met vage streepjes enzo.

8. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb nou de testen van babyboomshop en sensitest gebruikt. Ik ben nu wel van plan om een andere ovutest te gebruiken.

@natassie: Jou testen lijken precies de mijne! Zo heb ik ze dus ook.

ik krijg m'n foto er helaas nie op, probeer nog ff.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bij mij was het deze ronde nu weer zo al heb ik nu wel al 3 dagen een positieve test, maar van gisteren was het de donkerste.. Het kan inderdaad zo zijn dat je maar ene korte LH piiek heb en dat die dan net in de avond is terwijl je in de middag test zal maar zeggen. Zelf vind ik het overbodig om 2 keer te testen want weet nu vooor mij dat het zo in mijn album positief voor mij betekent.. ;)
    in ieder geval succes :) en ben benieuwd

10. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik denk dat ik dan een korte lh piek heb jah. Ga de volgende ronde maar eens met die van clear blue proberen, zijn wel wat duurder, maar gewoon om te kijken wat ie aangeeft.

Bedankt voor alle antwoorden!

11. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hoi meiden,
    ik heb de ovulatietesten van predictor eerst gehad.
    heel onduidelijk. toen de testen op waren en ik dus nog geen pos. test gehad had er nieuwe gekocht.
    toen die van clear bleu gehaald. die zijn veel duidelijker. wel iets duurder.
    heb 2 dagen een pos. test gehad.
    de drie dagen ervoor geklust en direct raak.
    veel geluk ;)

Deel Deze Pagina