Vanochtend licht positief getest... Eergisteren ook. Maar ik bekijk net de test van vandaag en hij is zo opgedroogd.... Geldt hij dan wel... Ik lees zoveel over pennen streepjes... Wordt er enorm onzeker van
Snap de vraag niet helemaal. Was hij positief maar is t lijntje nu weg door opdroging? Of moet je 2 verticale strepen hebben? Ik zou even in de bijsluiter kijken, daar staat t allemaal in wanneer je hem moet aflezen en wanneer hij ongeldig is.
Ik zou n andere test halen. De plustesten zijn vaak onduidelijk. Ik vind zelf testpoint (etos 2 voor 5 euro) of kruidvat 2v5 t fijnst.
Ik heb inderdaad maar een andere test gehaald.. een predictor. Deze geeft geen streepje helaas... Zo stom.. die twee kruidvat dingen wel. Jammer
Was de streep van de kruidvat testen wel breed als de controle streep binnen de tijd? Bij deze testen wordt de teststreep vaak een pennestreep bij opdrogen. Het gaat er dus om hoe de streep was binnen de tijd.
Ja ze waren er beiden binnen de tijd alleen heel licht..maar wel net zo breed. Jammer dat de predictor niets aan gaf. Ik ga er nu vanuit dat het niets was. Ik zal morgen als ik niet ongi ben geworden de 2v5 doen. Thnx meiden x
Die kruitvat + testen moeten een even brede | lijn hebben als de - lijn en dat zie ik helaas niet op jou testen Zelf ben ik geen fan van die vroege testen,vind dat geldklopperij. Wacht nog even af tot je 1 dag overtijd bent,dan heb je meer zekerheid! Succes!!!!