Ben ik echt zwanger ????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Dames
    Ik ben nog niet officeel gestopt met de pil dat zou pas over 2 maanden gebeuren. Aangezien ik altijd op de 24e dag og ben in vandaag op de 29e dag nog niet. We hebben vandaag een test gedaan van Clear Blue en deze gaf eigelijk wel direct aan dat ik zwanger was toen ik de strip uit de digitale test halen waren het 2 dikke blauwe strepen.
    Mijn vraag is kan ik hier wel vanuit gaan dat ik nu echt zwanger ben ik heb geen last van misselijkheid en al die andere kwaaltjes waar je iedereen over hoor. Wel was mijn laatste men. dag mag 1,5 ipv 5 van welke dag menstruatie moet ik dan tellen??
    Wie kan me helpen want word wel een beetje gek want ik ben heel blij met het woordje zwanger maar ja het komt zo onverwachts.

Veel liefs Fleur

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee Fleur...

Als je test aangeeft dat je zwanger bent dan is dat bijna voor 99% waar! Waarschijnlijk ben je dus dwars door de pil heen zwanger geworden...
    Ik vraag me 1 ding wel af, is het gewenst voor jou? (want dan mag ik je namelijk feliciteren!)

xxx Marijke

3. Niet meer actief

als zowel de test zwanger aangeeft en je 2 strepen hebt ben je voor 99% zwanger

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    je bent hartstikke zwanger!!!!
    proficiat!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Volgens mij ben je dan gewoon zwanger! Gefeliciteerd hoor!
    Groetjes Senseemillia

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dit topic is dubbel geplaatst.

Ik sluit deze.