op de eerste foto zie ik wel iets... de 2de foto vind ik niet duidelijk genoeg om te zeggen dat hij positief is. Kan je niet testen met kruidvat?
ik was eigenlijk vanplan niet meer te testen want heb maandag een afspraak bij de gyn. maar had nog een test liggen. maar vind hem ook maar vaag. op de foto lijkt je meerdere lijnen te zien (meer als 2 maar kijk je naar de test dan zie je die niet)word denk ik ook tijd voor een nieuwe fototoestel kwaliteit is namelijk ook niet meer geweldig. View attachment 290707
Het blijft indd vaagjes, zie ook 2 of 3 streepjes naast de test streep staan. Fijn dat je al maandag naar de gyn mag, heb je gelijk wat meer zekerheid, succes!!!
Beccie ik zit nu weer naar je testje te turen, en vraag me af wat als je er nu wat drupjes water over heen doet, of het wat duidelijker wordt?
Ik zeg doe een cb digital test. Uitslag is dan duidelijk en direct een JA of een NEE.. Succes pop.. Keep my fingers crossed for you!!
Ja is ook niet iets wat men vaak doet, maar als men dat doet dan is het om de testjes wat 'schoner' te krijgen en op de een of ander manier krijg je vaak een heldere test erdoor. En baat het niet dan schaadt het niet, toch. Als je de zoekfunctie van zwangerschapspagina gebruikt, dan kom je er genoeg berichtjes over, tegen. Maar probeerde gewoon wat mee te denken hoor, het hoeft natuurlijk niet.
Dank je ga het eens opzoeken en uitproberen Doe toch verder niks met de testen. Maandag komt Er hopelijk voorgoed een eind aan de twijfels
Dank je, ben denk ik nu alleen echt klaar met testen. Maandag naar de gynecoloog en daar staat ook een echo gepland
Spannend zeg.. Toch apart dat er op alle drie wel iets te zien is.. Hopelijk maandag duidelijkheid voor je!