heykes ---------- idd das balen seg maar ik zou echt afspraak maken voor echo zal je ook rustiger zijn he ik hoop dat je snel iets weet liefst
Ja ik ben eigenlijk wel teleurgesteld, want dan zou ik wel graag willen weten wat er dan aan de hand is met mij! waarom ik dan die symptomen heb. Maar ik laat het nog wel weten groetjes
ik herken het allemaal maar al te goed 6 testen later waarvan vier een heelheel vaag streepje en bij de dokter gister een negatieve heel appart allemaal liefs alicia
Ja idd ben net ook naar de dokter geweest, ook negatief maar waarom heb ik dan die symptomen, nu moest ik vanmorgen plassen had ik bruine afscheiding. en nu nog steeds. ik weet het niet meer echt niet ik wacht het allemaal maar af
Hallo dames, ik wilde even zeggen dat ik zaterdag ochtend helemaal onder het bloed zat. ik heb dus een misraam gehad. Dit vind ik zeer pijnlijk en moeilijk. Vooral omdat we het samen graag willen. Heel veel sterkte en ik ga gewoon weer proberen!
heykes ------------- oh jeetje das erg hoop dat je snel terug zwanger bent en je dan meer succes hebt liefst en veel sterkte meid
hey meis veel sterkte.. ik heb ook gister een miskraam gehad dus weet precies hoe je je voelt.. Liefs en een dikke knuffel C.
Heey, Allemaal bedankt voor jullie medeleven, Cruella wat erg! heel veel sterkte van ons gewenst! Groetjes Samantha